سرهنگ یاسمی از برگزاری مسابقه مجازی پیام آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و خشونت در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام از برگزاری مسابقه مجازی پیام آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و خشونت در استان ایلام خبر داد و گفت: آگاهی بخشی خانواده‌ها به ویژه قشر جوان و نوجوان نسبت به موضوع اعتیاد در پیشگیری از ابتلا به آن تاثیر بسزایی دارد.

او با اشاره به اهمیت و نقش آموزش همگانی در پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های این معضل خانمان سوز، افزود: خانواده و محیط‌های آموزشی و عمومی در راستای پیشگیری از اعتیاد و آموزش‌های مربوط به این حوزه، می‌توانند نقش آفرین باشند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام، پیشگیری از اعتیاد را به عنوان مهمترین عامل مبارزه با این پدیده دانست و بیان کرد: آموزش پیشگیری از اعتیاد باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 یاسمی بیان کرد: شناخت و بررسی آسیب‌های اعتیاد و استفاده از آن در فضای مجازی جهت استفاده اقشار مختلف جامعه و انتشار آن در فضای مجازی نقش بسزایی در پیشگیری از اعتیاد و تقویت رفتار‌های ضد اعتیاد دارد.

او با بیان اینکه هدف از اجرای این مسابقه ، استفاده از ظرفیت‌های هنری، ادبی و خلاقانه است،افزود: علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه، آثار ادبی و هنری خود را به دبیر خانه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام و یا از طریق برنامه سروش به آدرس http://sapp.ir/police_ilam ارسال نمایند.

 در پایان مسابقه به ۴ نفر از برندگان جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.