تفاهمنامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و انجمن راویان فتح خراسان رضوی با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی در مراسمی که به مناسبت انعقاد تفاهمنامه بین کتابخانه‌های عمومی و راویان فتح خراسان رضوی برگزار شد،گفت: ظرفیت‌های ایام دفاع مقدس بسیار زیاد است و بنا بر توصیه مقام معظم رهبری باید از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

او  افزود: راویان دفاع مقدس سند گویای ایام حماسه و ایثار هستند و همکاری بین راویان و کتابخانه‌های عمومی افق روشنی برای دستیابی به اهداف مقدسی نظیر انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی، دانشگاه مردمی و مرجع اطلاع رسانی در جامعه و جایگاهی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله خوانش و رونمایی کتاب با حضور راویان دفاع مقدس هستند.

عباس آرانیان مسئول انجمن راویان فتح خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت گروه‌های هشت گانه راویان دفاع مقدس گفت: این تفاهمنامه ابزاری برای بهره‌مندی از راویان دفاع مقدس به عنوان شخصیت‌های اثرگذار اجتماعی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی است.
 
او افزود: خاطرات روایان دفاع مقدس گنجینه‌ای از مفاهیم ارزشمند ایام دفاع مقدس است که گردآوری و چاپ آن‌ها راهی برای رسیدن به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم صد‌ها هزار برابر شدن اسناد و اطلاعات دفاع مقدس است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.