شرایط اعلام بار و نوبت دهی مجازی در فارس تشریح شد

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از عملیاتی شدن اعلام بار و نوبت دهی مجازی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید پارسا اظهار داشت: از آنجایی که هوشمند سازی و الکترونیکی شدن حوزه‌های مختلف حمل و نقل جزء اولویت‌ها و همواره از دغدغه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بوده، لذا برای جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان شریف و کاهش هزینه‌های جانبی این قشر، اعلام بار و نوبت دهی مجازی درمراکز عمده بار فارس آغاز شد.

او اضافه کرد: در همین راستا نوبت دهی مجازی توسط شرکت ایران بار به صورت پایلوت در شهرستان کوار به عنوان یکی از قطب‌های حمل ونقل استان و جهت حمل محمولات کارخانه فولاد پاسارگاد اجرایی شده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود: در گام‌های بعدی مراکز عمده بار سایر شهرستان‌ها نقاط هدف خواهد بود.

پارسا گفت: اولویت کاری ما پیگیری حقوق رانندگان شریف و جلوگیری از تضییع حقوق این قشر خدوم در تمام زمینه‌های حمل و نقلی است که بدون شک با شروع طرح‌های هوشمند سازی و الکترونیکی کردن فعالیت‌ها، شاهد حمل و نقلی روان و پویاتر در سطح استان خواهیم بود.

این گزارش حاکی از آن است که فارس به دلیل پتانسیل‌های فراوان در زمینه حمل و نقل جاده‌ای همواره به عنوان یکی از قطب‌های حمل و نقل کشور شناخته شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار