مخبر گفت: با تفاهم جدید با استانداری قم چیزی قریب به ۴ هزار طرح را شروع خواهیم کرد و چیزی قریب ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این استان صورت می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با استانداری قم، با اشاره به حضور مستمر و ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی، خدماتی و... در بیش از ۱۲ هزار روستای کشور توسط بنیاد برکت گفت: کار‌های سنگینی انجام گرفته و روزانه بین هزار تا هزار و ۲۰۰ شغل در کشور توسط بنیاد ایجاد می‌شود.

رئیس ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به ساخت بیش از ۲ هزار مدرسه و ۲ هزار مسجد در سطح کشور و فعالیت در بخش راهسازی گفت: سال گذشته فقط در سیستان و بلوچستان از محل هزار و ۶۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری تسهیلاتی که انجام دادیم حدود ۶ هزار میلیارد سرمایه معطل‌شده مردم وارد گردونه کار شد و بیش از ۲ هزار شغل ایجاد شد.

مخبر با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی‌های حضور و فعالیت در قم باید جبران شود افزود: نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان در حدود ۱.۵ سال گذشته در بحث اشتغال و... در حال انجام بوده و ۱۳ هزار شغل در حال شکل‌گیری است و با تفاهم جدید چیزی قریب به ۴ هزار طرح را شروع خواهیم کرد و چیزی قریب ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزارتن گوشت قرمز فقط در ۶ ماهه دوم سال گذشته فقط در سیستان و بلوچستان تولید شد گفت: با این وجود و با توجه به حضور گسترده بنیاد برکت در سطح کشور، آن‌طور که باید و شاید در قم حضور نداشته‌ایم.

مخبر بیان کرد: این رقمی که برای ۱۰ هزار شغل در نظر گرفته شده تا ۳ هزار میلیارد افزایش یابد تا ۴۰۰ میلیارد صرفا برای احیا باشد؛ کار‌های بزرگی در کشور شده، اما برخی معطل مانده یا به سرانجام نرسیده و نیاز است با یک اعتبار اندک فعال شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تاکید بر اینکه هرجا از فرصت مردم در امور کشور غفلت کردیم ضرر کردیم و هرجا از این فرصت استفاده شده منافع بسیار بالایی نصیب شده است افزود: دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده که این کار از طریق بیکاری و ایجاد یاس در مردم در خصوص بی‌اعتمادی به نظام در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار