سردار معروفی گفت:حرکت ماندگار صدا و سیما در پوشش مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ترویج مکتب سلیمانی موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در جلسه تقدیر از زحمات کارکنان صداوسیما برای ویژه برنامه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن کنفرانس صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به این که صدا و سیما نقش مهمی در جبهه برون مرزی کشور دارد، گفت:در یک سالی که از زمان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می گذرد صداوسیما مرکز کرمان با ساخت مستند ،برنامه‌ها و خبر و مستقر شدن در گلزار شهدای کرمان برای مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشته است.

او با اشاره به این که کار بسیار زیبای صداوسیما باعث شد حاج قاسم سلیمانی کشوری شود ، افزود:اجرای برنامه دعای ندبه در اولین روز از برنامه‌های سالگرد شهادت و پخش آن از صدا و سیما هم باعث آرامش بچه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و هم آرامش مردم شد.

سردار معروفی با بیان این که صداوسیما در تمام عرصه‌ها خوب درخشید، تصریح کرد:این حرکت ماندگار و موثر فضا وبستر را برای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی آماده کرده است و با کمک صداوسیما کار را ادامه خواهیم داد.

او بیان کرد:کار ترویج مکتب سلیمانی با برگزاری مراسم سالگرد شروع شده است و باید با تمام قدرت جلو برویم تا مکتب حاج قاسم سلیمانی ماندگار شود.

سردار معروفی گفت:حاج قاسم سلیمانی نگاهی مردمی و انقلابی داشت و برای مردم خدمت می کرد و ما نیز باید این راه را ادامه دهیم.

احمد علیرمضانی ،مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان هم در این جلسه با اعلام اینکه صداوسیما به عنوان یکی از اعضای کمیته اطلاع رسانی وظیفه خود را انجام داده است، گفت: ویژه برنامه اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی یک کار بزرگ و ماندگار بود ، اما خوشبختانه صدا و سیما با حجم کار فشرده برنامه‌های سالگرد به هیچ مشکلی برنخورده است.

علیرمضانی با اشاره به اینکه برگزاری و پوشش ویژه برنامه‌های سالگرد یک برگ افتخار برای سپاه و صداوسیما است بیان کرد: بدون کمک از استان‌های همجوار و با پخش چند برنامه زنده در روز توانستم خدا را شکر وظیفه خود را انجام دهیم.

او گفت: دوشنبه‌ها عصر بصورت ثابت به همراه مدیرکل بنیاد شهید به خانواده های شهدا سر می‌زنیم و مستند تهیه می کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.