نینتندو کنسول ۷ اینچی عرضه خواهد کرد

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد شرکت نیتندو قصد عرضه یک کنسول هفت اینچی با خروجی 4K را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنسول نینتندو سوییچ یکی از موفق ترین کنسول‌های ساخته شده توسط شرکت نینتندو است که از زمان عرضه تاکنون توانسته است سودآوری قابل قبولی را برای این شرکت همراه داشته باشد. چند ماه پیش بود که شرکت نینتندو اعلام کرد تا اطلاع ثانوی قصد عرضه کنسول جدیدی را در بازار ندارد اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت نینتندو قصد دارد یک کنسول با صفحه نمایش 7 اینچی از نوع OLED را عرضه کند. این نمایشگر 7 اینچی قرار است از ماه ژوئن به تولید انبوده برسد و حداکثر رزولوشن 720P پشتیبانی کند.

پشتیبانی کنسول جدید نینتندو از کیفیت 4K

کنسول فعلی نینتندو سوییچ دارای نمایشگر 6.2 اینچی است که از پنل LCD استفاده می‌کند و مدل ارزان قیمت این کنسول یعنی نینتندو سوییچ لایت از نمایشگر 5.5 اینچی بهره می‌برد. از آنجایی که این کنسول‌ها در دسته بندی کنسول‌های قابل حمل قرار گرفته‌اند بنابر این انتظار کیفیت بسیار بالا از آن‌ها نمی‌رود اما بر اساس اطلاعات منتشر شده از کنسول جدید شرکت نینتندو ظاهرا هنگام قرار گرفتن این کنسول در داک مخصوصش، کاربر کیفیت 4K را دریافت خواهد کرد. از طرفی هم استفاده از کیفیت 720P می‌تواند باعث بالاتر رفتن عمر باتری استفاده شده در کنسول جدید نینتندو باشد.

کنسول ۷ اینچی نینتندو

در گزارش منتشر شده تاریخ خاصی برای زمان عرضه کنسول جدید نینتندو اعلام نشده است اما برخی این منابع اعلام کرده‌اند که این کنسول برای تعطیلات آینده میلادی عرضه خواهد شد اما ظاهرا در زمان عرضه صرفا یک میلیون واحد از این کنسول در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت بنابر این افراد باید منتظر قیمت بسیار بالا برای این کنسول و کم بودن در زمان عرضه آن باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار