عنوان FIFA 21 به استادیا اضافه خواهد شد

شرکت گوگل به دنبال اضافه کردن ۱۰۰ عنوان جدید به پلتفرم استادیا است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل یک پست جدید در وبلاگ انجمن خود منتشر کرد که نشان می‌دهد تیم Google Stadia امسال بیش از ۱۰۰ بازی به سرویس بازی ابری خود اضافه خواهد کرد. در این پست ۹ عنوان جدید که در آینده نزدیک به این سرویس می‌رسند، از جمله بازی FIFA 21 (مارس) و عنوان کارآگاه / اقدام RPG، عنوان Judgment (آوریل) توسط استودیوی مجموعه Yakuza معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


عناوین اکشن Wayforward Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition و Shantae: Risky's Revenge - Director's Cut نیز برای بازی در ۲۳ فوریه در دسترس خواهد بود. بازی انتقام Risky در اصل برای DSi در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و Director's Cut با ویژگی‌های بهبود یافته برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ برای ویندوز منتشر شد. عنوان Half-Genie Hero Ultimate Edition نیز اولین ماجراجویی کامل HD Shantae است.

گوگل قصد دارد امسال ۱۰۰ بازی برای Stadia منتشر کند

معرفی بازی Kaze and the Wild Masks

استودیوی Triangle Studios بازی خود را این گونه معرفی می‌کند: این موجود از فضا آمده و مغز ما را خورده است. یک تیرانداز از بالا به پایین است که شامل بیگانگان مغزخوار است و به زمین حمله می‌کنند. این یک حالت کمپین دارد که می‌تواند حداکثر چهار بازیکن محلی را در خود جای دهد و از ۲ مارس در دسترس خواهد بود. بازی Kaze and the Wild Masks، یک اسکرولر جانبی با عناصر کلاسیک پلتفرمر دهه ۹۰ و گرافیک هنری پیکسلی با ظاهری مدرن، در تاریخ ۲۶ مارس وارد بازار می شود.

گوگل قصد دارد امسال ۱۰۰ بازی برای Stadia منتشر کند

این تیم همچنین سه بازی بدون تاریخ انتشار را منتشر کرده است، با شروع برنامه نویسی تیم استراتژیک Killer Queen Black. Street Power Football، یک بازی فوتبال به سبک هیجانی نیز به زودی و همچنین علمی تخیلی RPG Hellpoint در دسترس است. اعلامیه Stadia اندکی پس از آن صورت گرفت که گوگل استودیوهای بازی Stadia را در مونترال و لس آنجلس تعطیل کرد. این اتفاق به دلیل تصمیم این شرکت برای دور شدن از توسعه بازی‌های شخص اول است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار