در بسته حوادث پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت در هویزه

حوادث امروز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان در هویزه

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در شهرستان هویزه، بررسی موضوع و شناسایی سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ مراونه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف شد و متهم در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت از قبیل منزل، اماکن خصوصی، تلفن همراه، محتویات داخل خودرو، کابل برق، پمپ آب و آهن آلات اعتراف و پس از شتکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۴۲۹ کیلوگرم تریاک در خوزستان

 سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با هدف تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال ۳ محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: در این زمینه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مستقر در محور‌های مواصلاتی شهرستان‎های بهبهان و هندیجان طی ۴۸ ساعت گذشته، محور تردد ۶ دستگاه خودروی سواری (۳ دستگاه سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پراید) حامل مواد مخدر را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و منسجم متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۴۲۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بودند، کشف شد و در این رابطه ۱۱ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سردار صالحی تصریح کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.