استفاده از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در گوشی Note ۱۰ Pro Max

شرکت شیائومی خانواده Note ۱۰ خود را معرفی کرد و خبر از وجود سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در یکی از گوشی‌های این مجموعه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بخش عمده‌ای از فروش گوشی‌های شرکت شیائومی به خط تولید گوشی‌های میان رده این شرکت و به خصوص سری نوت مربوط می‌شود. همین موضوع سبب شده تا شرکت شیائومی تمرکز بسیار خاصی را روی این بخش بگذارد و روز گذشته نیز سری جدید این خانواده معرفی شد. شرکت شیائومی برای نسل جدید سری نوت خود نام Note 10 را انتخاب کرده است که شامل سه گوشی Note 10، Note 10 Pro و Note 10 Pro Max می‌شود. در هر سه گوشی مذکور از پردازنده Snapdragon 732G استفاده شده است که قدرت بسیار خوبی برای یک گوشی میان رده در هنگام اجرای عناوین رایانه‌ای دارد.

اما این سه گوشی در بخش دوربین تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر دارند چرا که گوشی Note 10 Pro Max از یک سنسور 108 مگاپیکسلی، Note 10 Pro از یک سنسور 64 مگاپیکسلی و گوشی Note 10 از یک سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کنند. هر سه گوشی از نمایشگر Super AMOLED استفاده می‌کنند که این فناوری برای اولین بار است که وارد خط تولید سری نوت شرکت شیائومی شده است.

شیائومی

مشخصات نمایشگر گوشی Note 10 Pro Max 

مدل بالا رده این مجموعه یعنی Note 10 Pro Max از نمایشگر 120 هرتزی با اندازه 6.67 اینچی FHD + استفاده می‌کند که به کمک یک پانچ سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین را در خود جای داده است که از حداکثر روشنایی 1200 نیت را پشتیبانی می‌کند. همچنین سنسور استفاده شده برای دوربین این گوشی توسط شرکت سامسونگ طراحی شده است.

در بخش دوربین باید به وجود سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق سنج دو مگاپیکسلی اشاره کرد. قیمت این خانواده از 261 دلار آغاز می‌شود و آخرین مدل این خانواده حدود 302 دلار قیمت گذاری شده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.