سفرمعاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان؛

خدمت رسانی به خانواده شهدا یک موهبت الهی است

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یک موهبت و نعمت الهی برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بازدید و نظارت بر فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان ایثارگران استان همدان به این استان سفر کرد.

دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با قدردانی از تلاش‌های به عمل آمده از سوی مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان اظهار داشت: یکی از مهمترین خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگری مربوط به حوزه درمان است و باید نهایت تلاش برای کسب رضایت این عزیزان انجام شود.

او افزود: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گرانقدریک موهبت و نعمت الهی است و باید هر لحظه قدردان این نعمتی که در اختیارمان قرار گرفته است باشیم.

عباسپور ادامه داد: از مهمترین اهدافی که معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر‌های استانی خود به دنبال آن هستند می‌توان به رفع مشکلات به وجود آمده در خود استان، دیدار با خادمان شهدا در استان‌ها، پیگیری مشکلات جامعه ایثارگری و چاره‌اندیشی به منظور رفع و یا به حداقل رساندن این مشکلات اشاره کرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در جلسه‌ای با مدیر بیمه دی در استان همدان به بیان توصیه‌هایی در زمینه بهبود کیفیت خدمات رسانی به ایثارگران پرداخت.

عباسپور در ادامه سفر خود به استان همدان با رئیس بیمارستان بهمن دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار مقدمات عقد قرارداد بیمه دی با این بیمارستان فراهم شد.

وی همچنین با حضور در منازل جانباز ۷۰ درصد «حمیدرضا سیفی»، مادر شهیدان «چنگیزی» و جانباز ۵۰ درصد «مصطفی عبدالعلی زاده» با آنان دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان وضعیت سلامتی و درمانی آنان قرار گرفت.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.