یک قوطی نوشابه، راز قتل 40 ساله را فاش کرد!

راز قتل دختری جوان در ایالت کلرادو، پس از ۴۰ سال فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، داستانی از قتل دختری به نام سیلویا کویل در خانه اش در ایالت کلرادو که  چهل سال پیش اتفاق افتاد فاش شد. در عصر ۳ اوت ۱۹۸۱، شخصی به نام دیوید اندرسون به خانه سیلویا کویل در روستای شری‌هیلز، کلرادو وارد شد و در آنجا او را مورد تعرض جنسی قرار داد و سپس این دختر را با ضربات چاقو او به قتل رساند.  قاتل پس  از کشتن کویل به ایالت نبراسکا نقل مکان کرد.

قتل مشکوک

صبح روز بعد، پدر کاول جسد کویل را در داخل خانه‌اش کشف کرد. در کالبد شکافی مشخص شد که که این دختر در اثر از دست دادن خون به دلیل شدت ضربات چاقو در ریه‌ها و قلبش، جان خود را از دست داده است.  در طی تحقیقات پلیس درباره این جنایت، تجزیه و تحلیل DNA هیچ مظنونی را نشان نداد و از آن زمان پرونده همچنان باز مانده بود.

اما شایان ذکر است که محققان هرگز در این پرونده تسلیم نشدند و در سال ۱۹۹۵، آن‌ها DNA را در یک فرش کوچک که در محل جنایت بود پیدا کردند که DNA قربانی نبود و این آغاز جستجوی واقعی برای یافتن قاتل این داستان بود. در سال ۲۰۰۰، DNA  قاتل در دو پایگاه داده ملی ژنتیک ایالات متحده آمریکا مورد آزمایش قرار گرفت.

قتل مشکوک

در اواخر ماه گذشته، در مسابقه‌ای مشخص شد که DNA اندرسون، که در نورت پلاته، نبراسکا، زندگی می‌کند، کاملا با  DNA قاتل یکی است. محققان که قبلا به نبراسکا سفر کرده بودند، پانزده کیسه زباله آندرسون، از جمله یک قوطی نوشابه، در خانه او پیدا کردند و DNA آن را یافته‌های قتل کویل که در 26 سال پیش اتفاق افتاده بود، تطبیق دادند. بعد از تست مشخص شد که دیوید اندرسون همان قاتل گمشده در قتل سیلویا کویل است. گفتنی است؛ طبق بیانیه پلیس کلرادو، اندرسون به دلیل قتل در دادگاه محاکمه شد.

قتل مشکوک


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
چقدر پیگیر بودند که بعد از ۳۹ سال بالاخره قاتل رو دستگیر کردند. آفرین بر این پلیس
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
26 سال یا چهل سال پیش؟