حاج رضایی: مدیران ناکارآمد به فوتبال ایران می‌زنند

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد مدیران باشگاه‌های لیگ برتری توضیحاتی را بیان کرد.

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییرات کادر فنی تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: باشگاه استقلال و کادرفنی آن به دلیل ناکامی در پنج سال اخیر و موفقیت رقیب سنتی خود تحت فشار هستند؛ و این فشار‌ها توسط رسانه ها، هواداران و فضای مجازی باعث تغییر سرمربی باشگاه استقلال شده است.

او ادامه داد: محمود فکری از این استعفا ضرر نمی‌کند اگر تجربه سرمربیگری استقلال را در آینده به کار گیرد. فکری مطمئنا به یکی از مربیان خوب فوتبال ایران تبدیل خواهد شد. فکری در باشگاه استقلال اشتباهاتی داشت، اما مدیریت هم در نمایش بازی استقلال و نتایج کسب شده دخیل است.

حاج رضایی بیان کرد: در فوتبال کشورمان برخی از اوقات یک مربی بی مورد برکنار می‌شود. مثلا در باشگاه ذوب آهن رحمان رضایی با یکسری بدشانسی و اشتباهات داوری امتیازات را از دست داد و برکنار شد. این طبیعت فوتبال است.

او درباره انتخاب فرهاد مجیدی به سرمربی استقلال گفت: برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم. او در دوران فوتبال خود بازیکن خوبی بود و در بین هواداران استقلال از محبوبیت زیادی برخوردار است. امیدوارم او و باشگاه استقلال موفق شوند، تا رقابتی جذاب برای قهرمانی لیگ برتر فوتبال شاهد باشیم. قوی بودن استقلال باعث موفقیت فوتبال ملی می‌شود.

حاج رضایی درباره بازیکن سالاری در باشگاه استقلال اظهار کرد: مدیریت بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی و تدارکات در باشگاه‌های فوتبال بزرگ که دائما زیر ذره بین رسانه‌ها و هواداران هستند، کار بسیار دشواری است. برخی از تنش‌ها در باشگاه‌های فوتبال طبیعی است، اما مدیران باشگاه‌ها باید تنش‌ها را کنترل و حل کنند.

او ادامه داد: در باشگاه استقلال تنش‌هایی وجود داشت که هیچکس نتوانست آن را کنترل و مدیریت کند.

او خاطرنشان کرد: در باشگاه‌های فوتبال ایران مدیران می‌گویند با قدرت از سرمربی تا پایان فصل حمایت می‌کنند، اما چند روز بعد سرمربی را تغییر می‌دهند. در فوتبال یک اصل شامل مدیریت، برنامه ریزی و سرمایه گذاری وجود دارد. یک مدیر ناتوان برنامه ندارد و اگر سرمایه داشته باشد آن را به راحتی از دست خواهد داد. در اکثرا باشگاه‌های فوتبال ما این اصل وجود ندارد. این مدیریت ناکارآمد به فوتبال ما آسیب زده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار