اپل واچ همچنان پرچمدار بازار ساعت‌های هوشمند است +اینفوگرافیک

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد شرکت اپل همچنان پرفروش‌ترین شرکت سازنده ساعت‌های هوشمند است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین گزارش‌ها در مورد محموله‌های ارسالی ساعت‌های هوشمند، در دوره اکتبر - دسامبر سال ۲۰۲۰، اپل همچنان پیشتاز بی چون و چرای این بازار است. این بازار در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ با ۱.۵ ٪ افزایش در کل محموله‌ها روبرو بوده و اپل به تنهایی ۴۰ ٪ از کل سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

در رده‌های بعدی هم، سامسونگ با ۱۰ درصد سهم بازار در جایگاه دوم قرار گرفت و پس از آن هواوی با ۸ درصد، جایگاه سوم را از آن خود کرد. فیت بیت هم با ۷ درصد و گروه BBK با ۶ درصد، رده‌های بعدی را در اختیار دارند و مجموعا این برند‌ها پنج نشان برتر ساعت‌های هوشمند را تشکیل داده‌اند.

آماری از بازار ساعت های هوشمند

در این گزارش مشخص شده است که اپل واچ سری ۶ و ساعت مدل SE اپل به طور مشترک ۱۲.۹ میلیون فروش در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ داشته‌اند. سامسونگ هم عملکرد خوبی در فروش ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 خود داشته در حالی که هواوی بیشترین رشد سالانه را نسبت به سایر برند‌ها داشته است.

اپل واچ رهبر بازار ساعت‌های هوشمند است

ماه قبل، اپل از مرز ۱۰۰ میلیون محموله در مجموعه اپل واچ خود عبور کرد. براساس این گزارش، بازار جهانی ساعت‌های هوشمند، شاهد افزایش متوسط قیمت فروش (ASP) در برند‌هایی مانند اپل، سامسونگ و هواوی هستیم. پیش بینی می‌شود این روند در سال ۲۰۲۱ نیز ادامه یابد.

اپل واچ رهبر بازار ساعت‌های هوشمند

بنا بر برخی آمارها، بازار آمریکا به سرعت در مسیر تغییر سبک زندگی و استفاده از گجت‌های پوشیدنی‌ هوشمند پیش می‌رود و تقریباً 35٪ از کاربران آیفون، آیفون‌های خود را با اپل واچ ست می‌کنند. البته این اتفاق در سطح جهانی، فضای رشد بسیار بیشتری دارد. در حال حاضر اپل واچ بعد از آیفون، آی پد و مک در چهارمین جایگاه لیست بهترین فروش‌های این شرکت قرار دارد اما به گفته تحلیلگران با توجه به استقبال زیاد کاربران از این محصول ممکن است آمار تا سال 2022 جابجا شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار