مقایسه خودرو؛

مقایسه هایما S7 با چانگان CS35 + مشخصات فنی

مشخصات فنی خودرو هایما S7 و چانگان CS35 در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، هایما S7 و چانگان CS35 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند. 

معرفی هایما S۷:

هایما S۷، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۹۹۵ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۴۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۸۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

عید/مقایسه هایما S7 با چانگان CS35 + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ سرعته خودکار استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۵.۸ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۱ لیتر است.

عید/مقایسه هایما S7 با چانگان CS35 + مشخصات فنی

از جمله تجهیزات این خودرو می توان به سامانه کنترل فشار باد تایر‌ها TPMS، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌ی داخلی الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی گرمکن دار به همراه امکان تاشوندگی برقی، سانروف و شیشه‌های برقی تمامی سرنشینان،  صندلی‌های چرمی، صندلی‌های در جلو مجهز به گرمکن و برای راننده دارای تنظیمات برقی ۸ جهته، کیلس و استارتر دکمه‌ای، کروز کنترل،  چراغ روز به همراه تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل اشاره کرد.

عید/مقایسه هایما S7 با چانگان CS35 + مشخصات فنی

معرفی چانگان CS۳۵:

چانگان CS۳۵، خودرویی ساخت چین است که در سال ۲۰۱۳ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۲۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۶۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

عید/مقایسه هایما S7 با چانگان CS35 + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی این خودرو از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۲ لیتر است.

عید/مقایسه هایما S7 با چانگان CS35 + مشخصات فنی

از جمله تجهیزات این خودرو می توان به رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی، سانروف، کروز کنترل،  مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer)،  کامپیوتر اطلاعات سفر،  صندلی چرمی،  قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، سنسور پارک دنده عقب، هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی، دکمه‌های تنظیم بر روی فرمان/ قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع، شیشه بالابر برقی، جلو و عقب، چراغ مه شکن عقب،  زیر آرنجی مرکزی عقب و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

عید/مقایسه هایما S7 با چانگان CS35 + مشخصات فنی

خودرو
هایما S7 چانگان CS35
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
2014 2013
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1995سی سی 1598سی سی
حداکثر قدرت
148 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه 123 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
180 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه 160 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده
5 سرعته خودکار 4 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 100
15.8 ثانیه 15 ثانیه
حداکثر سرعت
165 کیلومتر در ساعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن
1545 کیلوگرم 1290 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4498 طول - 1830 عرض - 1730 ارتفاع 4160 طول - 1810 عرض - 1670 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2619 میلیمتر 2560 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
8.8 لیتر در هر صد کیلومتر 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
61 لیتر 52 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 5 یورو 4
ترمز و پایداری
سیستم های ترمز و پایداری شامل ترمز ضد قفل ABS - ترمز کمکی BAS ، کنترل کشش TCS - پایداری الکترونیکی ESP ترمزهای دیسکی در جلو و عقب – سیستم‌های ESP، TCS و HBA – ABS - EBD
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین کناری و ایربگ های جانبی (جمعاً 4 عدد) کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – مجموعاً 4 کیسه هوا
سیستم صوتی
نمایشگر 7 اینچی لمسی با GPS - بلوتوث

سيستم صوتي مجهز به رادیو و قابلیت پخش CD و با قابليت پخش MP3 و پورت USB - مجهز به 6 بلندگو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار