سبحانی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تحول اساسی شرکت ملی پست با هوشمندسازی و توسعه زیرساخت‌ها / ۴۰۰ دستگاه وانت کارا و پراید ۱۵۱ به شبکه پست اضافه خواهد شد

مدیرعامل شرکت ملی پست درباره تمهیدات پایان سال شرکت ملی پست و برنامه‌های خود برای توسعه شبکه پستی کشور توضیحاتی داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر تمهیدات شرکت ملی پست برای ارسال مرسوله‌های هموطنان در روزهای پایانی سال  اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک بودن به روز‌های پایانی سال ۱۳۹۹، افزایش مرسوله‌های پستی ما در حجم بسته‌ها و امانات بسیار قابل چشمگیر است و برای مدیریت این حجم از بسته و مرسولات از چندماه گذشته توانسته‌ایم زیرساخت‌هایمان را تقویت کنیم و آن‌ها را توسعه دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: در همین راستا مرکز شماره ۲ تجزیه و مبادلات کشور را در هفته‌های اخیر در غرب تهران راه‌اندازی کردیم که این مرکز اولین مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات کشور است.

او با بیان اینکه راه اندازی مرکز شماره ۲ تجزیه و مبادلات کشور ارسال مرسوله‌های پستی را سرعت می‌بخشد گفت: برای اینکه مرسوله‌های هوطنان به موقع و با سرعت بیشتری به دست آن‌ها برسد، از ناوگان ریلی هم استفاده می‌کنیم و تا پایان سال مشکلی در ارسال مرسوله‌های پستی نخواهیم داشت.

سبحانی‌فر با اشاره به تقویت و توسعه زیرساخت‌های لازم برای ارساله مرسولات گفت: ناوگان شهری ما در حال حاضر در حال تقویت و توسعه است و با تصویب هیات دولت، مجوز خرید ۴۰۰ دستگاه وانت کارا و پراید ۱۵۱ را دریافت کرده‌ایم.

رمضانعلی سبحانی فر


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت ملی پست ادامه داد: با این ۴۰۰ دستگاه وانت کارا و پراید ۱۵۱ ظرفیت ناوگان درون شهری ما به صورت ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و ارسال مرسوله‌های پستی نیز باسرعت بیشتری انجام می‌شود.

او ادامه داد: همچنین برای حفاظت از مرسوله‌های پستی هموطنان نزدیک به ۴ هزار ترولی قرار است به شبکه اضافه شود که جایگزین روش‌های سنتی خواهد بود و این اقدامات یک تحول اساسی در شرکت ملی پست ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار