طرز تهیه سالاد الویه روسی با طعمی فوق العاده

در مطلب زیر طرز تهیه سالاد الویه روسی را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سالاد الویه یکی از غذا‌های خوشمزه‌ای است که افراد در سنین مختلف به آن علاقه دارند. اما وقت آن رسیده است که یک الویه جدید و متفاوت را امتحان کنید. سالاد الویه روسی هم ظاهر زیبایی دارد و هم طعم فوق العاده‌ای دارد.

برخی از مواد اولیه‌ای که در این سالاد الویه بکار رفته با الویه‌های معمولی مشترک است، اما در این الویه از سبزیجات دیگری نیز استفاده می‌شود. شما عزیزان می‌توانید این سالاد خوشمزه را برای جشن‌ها و مهمانی‌های خود تهیه کنید.

معمولا کودکان به این الویه علاقه زیادی دارند. پس می‌توانید آن را برای فرزندان دلبندتان درست کنید و لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه سالاد الویه روسی:

نخود فرنگی ۱ لیوان
سیب زمینی ۳ عدد متوسط
هویج ۴ عدد متوسط
تخم مرغ ۵ عدد
پیازچه
شوید تازه
خیار شور ۵ عدد متوسط
سس مایونز ۳ قاشق غذاخوری


بیشتر بخوانید

مراحل تهیه سالاد الویه روسی:

طرز تهیه سالاد الویه روسی با طعمی فوق العاده

در مرحله اول لازم است سیب زمینی و تخم مرغ را آب پز کنید. حتما هر یک از آن‌ها را به طور جداگانه بپزید. اگر می‌خواهید سیب زمینی‌ها زودتر بپزند می‌توانید پوست آن‌ها را بکنید و کمی نمک به آن‌ها بزنید و در آب بپزید.

با این روش سیب زمینی‌ها هم زودتر می‌پزند و هم طعم بهتری می‌گیرند. همانطور که مشاهده کردید در بالا هویج به عنوان مواد اولیه سالاد الویه روسی ذکر شد، به دلیل سفت بودن هویج باید آن را بپزید. پس در یک ظرف جداگانه هویج را هم آب پز کنید.

حالا نوبت به خرد کردن مواد اولیه می‌رسد. سیب زمینی، تخم مرغ، هویج، خیارشور، و کالباس را نگینی خرد کنید، پیازچه را حلقه حلقه کنید و شوید را هم ساتوری کنید.

وقتی مواد را خرد کردید، همه را با هم مخلوط کنید تا تمام مواد اولیه به طور یکدست پخش شوند. حالا سس مایونز را در یک کاسه بریزید و کمی آب ماست به آن اضافه کنید تا رقیق شود. حالا کمی نمک و فلفل بیفزایید و هم بزنید.

حالا سس را روی مواد سالاد الویه روسی بریزید و مخلوط کنید تا تمام موادتان به سس آغشته شود. به مدت یک الی دو ساعت آن را در یخچال بگذارید و سپس نوش جان کنید.

منبع: دلگرم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
همون الویه خودمونه عزیزم