آرایشگاه ها دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا تعطیل نشوند

نایب رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه و زنانه یاسوج گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۳ واحد آرایشگاه در سطح شهر یاسوج بعلت تعطیلی مکرر جمع کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بارانی غلامپور نایب رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه و زنانه یاسوج گفت: از کلیه صنف آرایشگران یاسوج درخواست دارم با توجه به شیوع بیماری کرونا از جمله نوع انگلیسی در استان خواهشمند است جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله تجمع در واحدهای صنف وجمع آوری صندلی انتظار و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کارخود قرار داده تا در پایان سال به تعطیلی کشیده نشود.

غلامپور افزود: از آنجا که اتحادیه صنف آرایشگران از صنوف پرخطر می باشد و سلامت جامعه از هر چیزی مهمتر است تقاضا داریم همکاری لازم را با گشت ‌های مشترک داشته باشند تا به تعطیلی صنوف منجر نشود.

او بیان کرد: آرایشگاه‌ های زنانه به تهویه وجابجایی هوای بیشتری نیاز دارد که سلامت جامعه به خطر نیفتد و می طلبد که در این زمینه از تهویه مناسب جهت جلوگیری از انتشار این ویروس جلوگیری نمایند در غیر اینصورت برخلاف میل باطنی توسط ستاد کرونای استان و شهرستان به مدت دوهفته تعطیلی در پیش خواهند داشت.

غلامپور گفت: ۳۰۰واحد صنفی آرایشگاه زنانه و مردان در سطح شهر یاسوج فعالیت دارند.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۴ میلیارد تومان به صنف آرایشگران یاسوج خسارت وارد شد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.