سرهنگ پاپی گفت: عملکرد پلیس در سال ۹۹ در طرح‌هایی که فرماندهی این شهرستان به اجرا گذاشت بسیار قابل قبول و رضایت بخش بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: تک تک نیرو‌های پلیس این شهرستان با زحمت‌های شبانه روزی در جای جای شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان، به صورت قاطع و بدون مماشات با مخلان امنیت و مجرمان برخورد قاطع و قاتونی خواهد داشت.

او بیان داشت: عملکرد پلیس در سال ۹۹ با توجه به آمار بالای سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف در طرح‌هایی که فرماندهی این شهرستان از اول امسال به اجرا گذاشت بسیار قابل قبول و رضایت بخش بوده است.

سرهنگ پاپی افزود: با یک نگاه کلی در استان می‌توان دریافت نیروی انتظامی بندرماهشهر در کل شهر‌های این شهرستان و با توجه به گستردگی حوزه در این منطقه، با کار‌های اطلاعاتی بسیار دقیق و حرفه ایی توانسته اکثر مجرمین را در کوتاه‌ترین زمان به دام قانون بیندازد.

 فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد: پلیس این شهرستان حتی در کار‌های اطلاعاتی در شهرستان‌های مجاور و خارج از استان توانسته کارنامه بسیار موفقی را به ثبت برساند و در این بین اکثر مجرمین و سارقینی را که از شهر‌ها و استان‌های مجاور دیگر دست به کار‌های مجرمانه و سرقت زده بودند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل قانون دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.