موفقیت فولاد نیشابور در کسب استاندارد کیفیت صادراتی منطقه خلیج فارس

شرکت فولاد نیشابور با موفقیت در کسب استاندارد کیفیت صادراتی گام موثری برای تسهیل صادرات خود به بازار‌های منطقه ای به ویژه کشور‌های حوزه خلیج فارس برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کسری غفوری مدیر عامل مجتمع فولاد نیشابور گفت: مجتمع فولاد در بهمن ماه امسال مراحل ممیزی و اخذ یک پروانه کیفیت معتبر برای صادرات محصول را با موفقیت پشت سر گذاشت تا در راستای هدف راهبردی خود، یعنی حضور در بازار‌های منطقه گام موثر دیگری بردارد.

او افزود: اخذ استاندارد BS۴۴۴۹ پس از مطالعات بازار و نیازسنجی از بازار‌های هدف صادراتی در منطقه، به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس در دستور کار معاونت بازاریابی و فروش مجتمع فولاد نیشابور قرار گرفت تا زمینه برای تسهیل صادرات محصول نهایی (مقاطع فولادی سبک ساختمانی) بیش از پیش فراهم شود.


بیشتر بخوانید



مدیرعامل مجتمع فولاد با بیان این که نماینده رسمی شرکت QMS ایتالیا در ایران، به عنوان شرکت گواهی کننده استاندارد مذکور پس از مطالعات و برنامه ریزی‌های لازم برگزیده شد، ادامه داد: پیش از تابستان امسال ارزیابی و ممیزی فرایند تولید برای مطابقت با الزامات این استاندارد آغاز و در نهایت ادیتوری فرآیند در ۱۸ تیرماه سال ۱۳۹۹ با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت «ممیزی از راه دور» (Remote Audit) با موفقیت انجام شد و اطلاعات و مدارک مثبته کیفیت محصول در اختیار تیم ممیزی قرار گرفت.

غفوری بیان کرد: پس از بررسی اسناد و بازدید حضوری تیم ارزیاب به سرپرستی  سرممیز موسسه QMS، گواهینامه مربوطه در بهمن ماه امسال به نام مجتمع فولاد نیشابور صادر شد.


انتهای پیام//ر ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار