رفتار زننده مسافر با راننده شرکت اوبر!

ویدئویی که رفتار زننده مسافر با راننده شرکت اوبر را نشان می دهد به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه درگیری یک مسافر زن با راننده شرکت اوبر را به تصویر می‌کشد. «سوبهاکار کهادکا» اهل نپال که سه مسافر زن را سوار خودروی خود کرده بود توسط یکی از آن‌ها مورد اهانت قرار گرفت. پس از آنکه او از یکی از مسافران درخواست کرد تا ماسک بزند از سوی این زن مورد حمله و همچنین توهین قرار گرفت. این اتفاق در تاریخ ۸ مارس در منطقه «بایویو» در شهر سان فرانسیسکو ایالت کالیفرنیا آمریکا رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم خودروی این راننده تهیه شده چگونگی وقوع این درگیری را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که راننده و زن مسافر به صورت لفظی درگیر شده اند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد این زن به سمت صندلی جلو خم شده و با برداشتن تلفن همراه راننده، ماسک او را نیز از روی صورتش می‌کشد. راننده که کاملا تحمل خود را از دست داده از خودرو پیاده می‌شود.


بیشتر بخوانید


این ویدئو توسط «دیون لیم»، خبرنگار ABC۷ News در توئیتر منتشر شد. بنا به گفته آقای لیم پس از آنکه یکی از مسافران زن از پوشیدن ماسک خودداری کرد راننده به شکلی مودبانه از وی خواست تا ماسک بپوشد. اما این زن نه تنها اقدام به استفاده از ماسک نکرد بلکه به راننده نیز حمله ور شد و ماسکش را از روی صورتش برداشت.

بنا به اعلام سخنگوی شرکت اوبر این مسافر زن از خدمات این شرکت محروم خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.