در قالب طرح شهید سلیمانی صورت گرفت؛

انجام بیش از ۳۰۰۰ بازدید بهداشتی در شهرستان کوهبنان

در قالب طرح شهید سلیمانی به همت تیم نظارتی، ۳ هزار و ۵۰۴ بازدید بهداشتی در مرکز شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سالاری فرماندار کوهبنان گفت: بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا سپری شده است و طی این مدت بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد همدلی و وفاق بیشتر بین نیرو‌های دلسوز و وفادار به اسلام و انقلاب در این شهرستان بوده ایم.

اوا فزود: کرونا مشکلات فراوان معیشتی و اقتصادی برای اقشار مختلف جامعه در بر داشته؛ اما شاهدیم با مساعدت دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران، جوانان و نوجوانان بسیجی، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی، خیرین و مراکز خیریه، ادارات و نهاد‌های دولتی، مساجد و تکایا کمک‌های مومنانه بسیار خوبی در قالب طرح شهید سلیمانی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: طی یک سال گذشته، ۱۲ مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان کوهبنان انجام شده که توزیع غذای گرم، بسته‌های بهداشتی و شوینده، ماسک رایگان و... از جمله این اقدامات است.

سالاری بیان داشت: در طرح شهید سلیمانی چند کارگاه تولید ماسک و دوخت گان در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد فعال شدند که باید از خدمات و کمک‌های خیرین تقدیر شود.

رئیس ستاد کرونای کوهبنان گفت: به دنبال اجرای طرح شهید سلیمانی در کوهبنان، ۱۰ تیم مراقبتی، ۱۰ تیم حمایتی و ۳ تیم نظارتی در این شهرستان فعال شدند.

او افزود: بیش از ۴۰ نیروی بهداشتی در قالب نمونه گیر، مراقب سلامت و بهورزان در سطح روستاها، مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد و همچنین بیش از ۷۵ سفیر سلامت، ۴۵ رابط سلامت محله و ۱۲۵ نیروی بسیجی در اجرای هر چه بهتر طرح شهید سلیمانی در شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد همکاری دارند.

سالاری تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی از ۱۰ آذر امسال در کوهبنان آغاز شده است و با اجرای آن، تاکنون بیش از ۱۴۵بیمار شناسایی و حدود هزار و ۲۹۸ نفر از اطرافیان بیمار مراقبت شده اند و رعایت ایزوله و قرنطینه را داشته اند.

او افزود: تاکنون ۶۸۰ تست سریع درب منازل به همت تیم مراقبتی انجام شده که تعداد ۸۷ بیمار شناسایی شده است و تا امروز به همت تیم نظارتی، ۳هزار و ۵۰۴ بازدید بهداشتی در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد انجام شده است.

رئیس ستاد کرونای شهرستان کوهبنان گفت: تعداد ۲۵ بیمار در معرض خطر به همت پزشک تیم هوم کر و پرستار در منزل ویزیت شده اند که خرید دارو و کار‌های بیرون از منزل به همت تیم حمایتی انجام می‌شود و این طرح در شهرستان با موفقیت همراه بوده است.

او بیان داشت: سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای که نیاز به قرنطینه دارند، اگر علامت دار باشند با پزشک و پرستار در منزل ویزیت و نمونه گیری می‌شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار