سرمربی تیم فوتبال پدیده:

آقایان هیئت مدیره، قائدی را رایگان می‌فروشید؟/ رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد را بیاورید امضا کنم!

مهدی رحمتی گفت: آقایان با جیب خالی برای خرید شب عید به بازار آمده اند و هیئت مدیره استقلال بدون پول می‌خواهد خرید کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: اگر من مخالف رفتن امین قاسمی نژاد بودم او در بازی دیروز برای تیم ما بازی می‌کرد. ضمن آنکه قاسمی نژاد که با ما قرارداد دارد، ۳ روز است به باشگاه استقلال می‌رود و می‌آید، آیا این نشان دهنده مخالفت من است؟

او افزود:  آقایان با جیب خالی برای خرید شب عید به بازار آمده اند و هیئت مدیره استقلال بدون پول می‌خواهد خرید کند.

 سرمربی تیم پدیده ادامه داد:  اگر با امضای من قاسمی نژاد استقلالی می‌شود همین الان این امضا را می‌دهم  ولی من مسئول نقل و انتقالات باشگاه نیستم و به عنوان سرمربی فقط می‌توانم بگویم فلان بازیکن بماند یا برود که ۱۰ روز پیش موافقت خود را برای انتقال این بازیکن اعلام کردم.

رحمتی بیان کرد: چند هفته است بحث انتقال قاسمی نژاد به استقلال مطرح شده و تمرکز این بازیکن کاملا به هم خورد اما من کلامی حرف نزدم.


بیشتر بخوانید

جدایی بازیکنان شهرخودرو منوط به مجوز هیات فوتبال خراسان رضوی شد


او تصریح کرد: بهتر است اگر آقایان در هیئت مدیره باشگاه استقلال اصول حرفه‌ای مدیریت را بلد نیستند حداقل اخلاق را یاد بگیرند و دیگران را متهم نکنند.

سرمربی تیم پدیده تاکید کرد: مگر در استقلال مجیدی برای رقم قرارداد، رضایتنامه و انتقال بازیکن به تیم دیگر تصمیم می‌گیرد که من در انتقال قاسمی نژاد تصمیم گیر باشم؟


رحمتی اظهار کرد:  آیا استقلال حاضر است قائدی را بدون پول به تیم دیگری بدهد؟


او افزود: اصلا منِ رحمتی هیچ کاری برای استقلال نکردم و هیچ ادعایی ندارم، اما شما مدیران باشگاه اصول حرفه‌ای را یاد بگیرید و کم کاری خودتان را گردن دیگران نیندازید.

سرمربی تیم پدیده ادامه داد:  آن‌ها می‌خواهند بازیکن موثر یک تیم را بگیرند و پول ندارند، ولی به جای پذیرفتن مسئولیت، همه چیز را به گردن دیگران می‌اندازند.

رحمتی بیان کرد: جای تاسف است که یک فرد معلوم الحال به بازیکن تیم من گفته اگر می‌خواهی به استقلال بروی باید از طریق من این کار را انجام بدهی.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
کل شهرخودرو متلاشی داره میشه