چرا برخی مشمولان سود سهام عدالت نگرفتند؟

دارندگان سهام عدالت، که سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند باید به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل مشخصات فردی خود کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،نیمی از سود سهام دارندگان سهام عدالت برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۸ شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت در حالی روز ۵ شنبه گذشته به شماره شبای اعلامی آنها، واریز شد که برخی از دارندگان سهام عدالت این سود را دریافت نکرده‌اند.

احتمالا این دسته از افراد شماره تلفن همراهی که در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند به نام خودشان نبوده، بر این اساس لازم است این دسته از افراد به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل کردن کلیه مشخصات فردی خود، به ویژه وارد کردن و یا اصلاح شماره شبای حساب بانکی خود کنند؛ ضمن این که شماره تماس ۱۵۶۹ هم پاسخگوی پرسش‌های این دسته از دارندگان سهام عدالت خواهد بود.

از سوی دیگر حدود ۴ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده‌اند که این دسته از دارندگان سهام عدالت هم لازم است با ورود به سامانه ذکر شده، اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود کنند تا پس از راستی‌آزمایی‌های لازم، سود ۴ دوره گذشته سهام عدالت به یکجا حساب آن‌ها واریز شود.

نکته قابل تاکید در این زمینه این است که برخلاف یارانه نقدی که یارانه کل خانواده به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود، برای دریافت سود سهام عدالت باید شماره حساب بانکی مخصوص هر فرد در سامانه مذکور ثبت شده تا این سود به حساب افراد واریز شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان پارسائی
۰۹:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
حالا میگن که سجام سود سالای قبل رو باید واریز کنه ... بابا سود سالهای قبل رو بدین بخدا در تنگنا هستیمم وااااااای دیگه ضعف اعصاب گرفتم از بس برا چندرغاز پول ازتون خواهش و تمنا کردم، میخواین از پول مستضعفین سود بانکی نصیبتون بشه؟ داری چه نونی میبری سر سفره اتون نزارین اجر کاری که دارین میکنین تباه بشه، میدونید چقدر خانواده ها با یه وعده غذایی شکر و سلامتی براتون از خدا میخوان؟ و در غیر اینصورت میدونید چقدر آه و نفرین پشت سر خودتون و زن بچه اتون جمع میشه، یه مرد نیست که نخواد نامرد باشه، یه آدم پاک نیست که نخواد آلوده ی اینجور کارا باشه،؟ حاشا به غیرتتون، و حاشا به شما خبرنگارایی که میدونید جوابی که بهتون داده قانع کننده نیست و یقه ی مسئول رو نمیگیری و ازش مطالبه نمیکنید، تو هم در کار اون شریکی شک نکن، ای خدا کجاست مردی مثل امام خمینی که وقتی ترکیه و کویت قبول نکردن تبعید شدنش رو و وارد فرودگاه پاریس شد خبرنگار ازش پرسید خسته نشدید؟ یه کم نرمتر باشید تا توی تبعیدگاه راهتون بدن، امام گفت اگه هیچ کشوری هم رام نده فرودگاه به فرودگاه به فرودگاه آواره بشم از حق مردم مستضعف کشورم نمیگذرم و حق ملت مظلوم و مستضعف ایران رو فریاد ‌میزنم فرودگاه به فرودگاه درد مردم ایران رو به گوش جهان میرسونم تا خبرنگارا به دنیا بگن چه خبره توی ایران و شاه ملعون چیکار به سر مردم آورده، حالا یه خبرنگار یا خبرگزار مرد وجود نداره درد مردم رو به مسئولینی که بیخ گوششونه و توی همین تهرون هستن برسونه؟!؟؟؟ واقعا که حاشا به غیرتتون،
Iran (Islamic Republic of)
jk
۱۲:۴۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
همه چی درسته بازم سهام رو نریختند