سارق سابقه دار شب رو با ۱۰ فقره سرقت در اسفراین دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری یک سارق سابقه دار شب رو با ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز، معابر و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ سید سعید عزیزی گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت ساختمان‌های نیمه ساز واماکن نیمه در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


او  با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری سارق شب رو در حین فروش اموال سرقتی به یک ضایعاتی شدند، افزود: متهم در بازجوئی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز، معابر و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

او  با اشاره به اینکه متهم اموال مسروقه را به یک ضایعاتی درسطح شهر به فروش می‌رساند، گفت: با حضور ماموران در محل ضایعاتی، اموال مسروقه کشف ویک مالخر هم در این زمینه دستگیر و به مقرانتظامی منتقل شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تاکید بر اینکه اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد و متهمان نیز به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند افزود : مقابله با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس است و از شهروندان انتظار می‌رود به توصیه‌های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.