شیائومی سری Black Shark 4 مخصوص بازی را به بازار عرضه کرد

شرکت شیائومی گوشی های مخصوص بازی خود را معرفی و آن را روانه بازار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برند تجاری تلفن‌های مخصوص بازی Black Shark وابسته به شرکت شیائومی، جدیدترین گوشی‌های بازی خود را با نام‌های Black Shark 4 و Black Shark 4 Pro معرفی کرده که از نظر برخی مشخصات شبیه به هم هستند، اما از نظر پردازنده و نوع دوربین تفاوت‌هایی دارند. این دو مدل نسل چهارم تلفن هوشمند گیمینگ این شرکت چینی هستند.

این دو گوشی جدید در مارس ۲۰۲۱ در چین به بازار عرضه شدند و رقیب هم نسلان خود مانند Nubia Red Magic6 و Asus ROG Phone 5 هستند. Black Shark 4 Pro سعی می‌کند با توجه به مشخصات و قدرت کافی با آن‌ها رقابت کند. مدل Black Shark 4 ممکن است یکی از اولین تلفن‌های بازی واقعاً مقرون به صرفه‌ای باشد که در بازار وجود دارد.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های تلفن‌های جدید

شیائومی گوشی‌های پرچمدار خود را اینبار با صفحه نمایش E4 AMOLED ساخت سامسونگ، اندازه ۶.۶۷ اینچ، با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز در ثانیه، با میزان نمونه برداری لمسی از ۷۲۰ هرتز را مخصوص بازی‌های سنگین طراحی کرده است. این سری از تلفن‌ها با دستکش‌های انگشتی تخصصی برای گیمر‌ها عرضه می‌شوند.

گوشی Black Shark 4 به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز است، در حالی که نسخه Pro با جدیدترین پردازنده‌های کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ کار می‌کند. مدل Black Shark 4 Pro دارای یک سیستم خنک کننده مایع دو لایه برای مقابله با گرمای بیش از حد دستگاه در حین انجام بازی است. لایه اول دقیقاً در زیر صفحه قرار دارد و لایه دوم تراشه‌ها و سایر قطعات داخلی با ارزش را کپسوله می‌کند. این دو گوشی مجهز به ظرفیت شارژ سریع ۱۲۰ وات با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند که فقط در ۱۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شوند.

شیائومی سری Black Shark 4 مخصوص بازی را به بازار عرضه می کند

دوربین‌های عریض

نسخه Pro با Black Shark 4 معمولی متفاوت است، زیرا دارای ویژگی Xiaomi RAMDISK است که از RAM به عنوان حافظه دیسک استفاده می‌کند، که عملکرد آن را افزایش می‌دهد. مدل Black Shark 4 Pro دارای یک دوربین سه گانه در عقب است که به لنز اصلی با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ۵ مگاپیکسلی اضافی مجهز است، در حالی که تلفن Black Shark 4 با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق العاده گسترده با وضوح ۸ مگاپیکسل و یک لنز ۵ مگاپیکسلی اضافی عرضه می‌شود. دوربین جلو هر دو گوشی ۲۰ مگاپیکسل است.

این دو تلفن با یک رابط کاربری اختصاصی برای JOYUI 12.5 کار می‌کنند که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ است و شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌ها است که برای اختصاص هرچه بیشتر منابع برای بازی‌ها و جلوگیری از اعلان‌های حواس پرت شده طراحی شده است.

شیائومی سری Black Shark 4 مخصوص بازی را به بازار عرضه می کند

قیمت گوشی‌های مخصوص بازی

گوشی Black Shark 4 در سه رنگ، خاکستری سیاه و نقره‌ای، با چهار مدل حافظه برای فروش در دسترس است:

نسخه ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی، با قیمت ۳۸۳ دلار.

مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایت را با قیمت ۴۱۵ دلار.

نسخه ۱۲ + ۱۲۸ گیگابایتی، با قیمت ۴۶۰ دلار.

مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی، با قیمت ۵۰۵ دلار.


مدل Black Shark 4 Pro نیز دارای سه گزینه حافظه با قیمت‌های مختلف است:

مدل ۸ + ۲۵۶ گیگابایت را با قیمت ۶۱۵ دلار.

نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی، با قیمت ۶۹۰ دلار.

نسخه ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایتی، با قیمت ۸۱۵ دلار.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار