همراهی همیشگی دختری خردساله با پدرش!

راننده پیک چینی با تقسیم کار با همسرش، همه روزه هنگام تحویل سفارش دختر خردسالش را همراه خود به می برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که همراهی یک دختر خردسال چینی با پدرش در هنگام کار را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. پدر «لی وییِر» ۲ ساله از زمان شش ماهگی او هر روز با دخترش در سر کار خود حاضر می‌شد. پدر کودک در حالی که دخترش را در یک باکس در مقابل خود روی موتورسیکلت قرار می‌دهد در عقب موتورسیکلت نیز سفارش مشتریان را حمل می‌کند.

پدر "لی" از سال ۲۰۱۹ و زمانی که این کودک شش ماهه بود او را با خود به سر کار می‌برد. اگرچه انجام همزمان کار و مراقبت از "لی" کمی برای پدر این کودک دشوار است، اما او می‌گوید با یکدیگر لحظات خاطره انگیزی را تجربه کرده‌اند. پدر "لی" و مادر او که هر دو در یک تره بار کار می‌کنند با هم تقسیم کار کرده اند. در حالی که صبح‌ها پدر "لی" از او مراقبت می‌کند، در بعد از ظهر‌ها نیز "لی" لحظات خوشی را با مادرش می‌گذارند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۸۰ هزار بیننده داشته و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ویدئو در حالی که "لی" از بودن در کنار پدرش لذت برده و همراه همیشگی اوست دیده می‌شود. اگرچه این زوج چینی از شرایط زندگی "لی" احساس گناه می‌کنند، اما می‌گویند برای گذران زندگی خود چاره‌ای جزء این ندارند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این زوج و دختر خردسال آن‌ها در یک اتاق کوچک‌تر از ۳۲ متر مربع زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر پداران جوانمردان مردی همچون این پدر بزرگوار که برای فرزندش پدری دلسوز و مهربان و یار و یاور و پشت پناه فرزندش است و واقعا پدری می کنند تا آخرین لحظه عمرشان برای فرزندانشان بسیار هستند پداران بی عدالت تبعیضگرانی که مابین فرزندانشان تبعیضگری و بی عدالتی می کنند و در حق فرزندانشان بسیار کم می گذارند و حق پدری را در مراحل مختلف زندگی برای فرزندانشان بجا نمی آورند حتی به فرزندانشان خیانت هم می کنند به فرزندانشان بخل می ورزند و سال تا سال هم اگر فرزندشان را نبینند برایشان فرقی نمی کند و فقط فکر خودشان و پی عش نوش و خوشگذرانیهای خودشون هستند پدر داریم تا پدر هر کسی لیاقت نام پدری را ندارد فقط بخاطر اینکه باعث بدنیا آمدن آن فرزند شده و در واقع آن فرزند یتیم بزرگ شده و از داشتن پدر بی بهره بوده از هر لحاظ واقعا دم پدران واقعا پدر گرم به هر مادری هم مادر نمی گویند فقط بخاطر اینکه بچه ایی را به دنیا آورده . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ایشالا وضعشون بهتر بشه
آخرین اخبار