تصاویر نیسان پاترول نیسمو ۲۰۲۲ منتشر شد

شاسی بلند نیسان پاترول نیسمو با عملکرد فیس لیفت شده بر روی چرخ‌های بزرگ ۲۲ اینچی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان جدیدترین فیس لیفت پاترول را در سپتامبر ۲۰۱۹ معرفی کرد، اما اکنون فقط نسخه Nismo را با پوششی به روز شده در معرض دید قرار داده  است. SUV بدنه‌ای روی فریم معروف به آرمادا دارد که ترکیب رنگ قرمز در داخل و خارج بیشمار در آن به کار رفته است. 

پاترول با عملکرد بالا بر روی چرخ‌های عظیم ۲۲ اینچی سوار می‌شود و چراغ مه شکن شسته و رفته‌ای شبیه به اتومبیل‌های فرمول ۱ را در اختیار شما قرار می‌دهد که در کنار آن یک دیفیوزر عقب و یک جفت اگزوز بزرگ دارد. برای فاصله گرفتن از نمونه معمولی، نیسان با دادن یک الگوی لانه زنبوری، که با نشان Nismo تزئین شده است، جلو پنجره را عوض کرده است.

در قلب پاترول نیسمو همان ۵.۸ لیتری V۸ تنفس طبیعی با ۴۲۸ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور قبلی وجود دارد که به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک متصل است. این باعث می‌شود ۲۸ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به V۸ Patrol استاندارد داشته باشد در حالی که گشتاور آن به همان اندازه است.

نیسان پاترول نیسمو 2022 با 428 اسب بخار و چراغ مه شکن F1 فاش شد

Nismo با دادن یک تنظیم Bilstein به پیچ، با سیستم تعلیق مشکل پیدا کرده است. با قدم گذاشتن در داخل کابین، فیس لیفت نیسان برای پاترول تنظیم شده توسط نیسمو همان تنظیمات دو صفحه نمایش را در مدل معمولی ارائه می‌دهد. SUV با وجود به روزرسانی، قدمت خود را در داخل نشان می‌دهد. به هر حال، نسل ششم (Y۶۲) تقریباً ۱۱ سال پیش به بازار عرضه شد، بنابراین یک مدل کاملاً جدید نمی‌تواند خیلی زود وارد بازار شود.

نیسان پاترول نیسمو 2022 با 428 اسب بخار و چراغ مه شکن F1 فاش شد
نیسان با تم قرمز و مشکی، الیاف کربن و تودوزی آلکانتارا، اتاق را برجسته تر کرده است، اما به راحتی می‌توانید بگویید که نیسمو پاترول مدرن‌ترین SUV موجود نیست. این دارای یک سیستم صوتی Bose با ۱۳ بلندگو و پشتیبانی از یکپارچه سازی تلفن‌های هوشمند Apple CarPlay و Android Auto، همراه با بسیاری از سیستم‌های ایمنی است.

نیسان پاترول نیسمو 2022 با 428 اسب بخار و چراغ مه شکن F1 فاش شد
SUV هشت نفره در حال حاضر در خاورمیانه در دسترس است که در آن بالاتر از نمونه‌های معمولی ۲۷۶ اسب بخار V۶ و ۴۰۰ اسب بخار V۸ Patrol قرار گرفته است.

نیسان پاترول نیسمو 2022 با 428 اسب بخار و چراغ مه شکن F1 فاش شد
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
فقط پراید
آخرین اخبار