برگزاری نمایشگاه تمبر ایران و ارمنستان

اولین نمایشگاه مشترک تمبرهای ایران و ارمنستان با همکاری موزه ارتباطات و موزه ملی ارمنیان هفته آینده به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه مشترک تمبر‌های ایران و ارمنستان در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در موزه ملی ارمنیان (اسقف آراداک مانوکیان) برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه که به صورت مجازی برگزار می ­شود؛ تمبر‌های نوروزی ایران و گزیده‌ای از تمبر‌های ارمنستان به نمایش گذاشته می‌شوند.

بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، موزه‌ها به دلیل قرار گرفتن در فعالیت‌های سطح ۳ مشاغل از روز گذشته تعطیل شده اند، لذا این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار و علاقمندان می‌توانند پخش زنده آن را از صفحات شرکت ملی پست و موزه ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی آپارات و اینستاگرام دنبال کنند.

موزه ارتباطات در حاشیه جشن جهانی نوروز که در پایان سال ۱۳۹۹ توسط کمیته ملی یونسکو برپا شد، با حضور مسئولین و سفرای کشورها، نمایشگاه تمبر‌های کشور‌های نوروزی که در آن مجموعه‌ای از تمبر‌های کشور‌های پاکستان، افغانستان، هندوستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان، عراق، مغولستان، آلبانی، بلغارستان و چین در معرض نمایش قرار گرفته بود، را برگزار و از تمبر نوروز ۱۴۰۰ رونمایی کرد.

گفتنی است؛ در حاشیه نمایشگاه مذکور، تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس نیز رونمایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار