آخرین خبر‌ها از پیشنهاد تجمیع اساسنامه جوایز ادبی

پیشنهاد تجمیع جوایز ادبی هنوز به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال نشده است.

مصطفی راضی جلالی مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تجمیع اساسنامه‌های جوایز ادبی گفت: پیش از تعطیلات عید تجمیع اساسنامه‌های جوایز ادبی را برای معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردیم و هم اکنون بررسی‌های حقوقی آن در این معاونت بررسی می‌شود.


بیشتربخوانیم


وی افزود: پس از اینکه پیشنهاد تجمیع اساسنامه‌های جوایز ادبی به تایید معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می‌شود. هنوز این پیشنهاد از وزارتخانه خارج نشده است، چون به نظر می‌رسد به اصلاح‌هایی نیاز دارد.

مدیردفتر گسترش شعر و ادبیات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ادامه داد: قطعا پیشنهاد‌های ما در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ارسال به شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی دوبار اصلاح و بررسی می‌شود برای اینکه از نظر حقوقی مشکلی نداشته باشد. تا آخر ماه جاری باید پیشنهاد تجمیع اساسنامه جوایز ادبی تعیین تکلیف شود.

راضی جلالی بیان کرد: کار‌های دفتر گسترش شعر و ادبیات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انجام می‌شود. اگر پیشنهاد تجمیع اساسنامه جوایز ادبی اصلاح شود و فرصت برای اجرای آن وجود داشته باشد، جوایز ادبی را با شیوه اصلاح شده برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار