قنبرزاده: برگزاری مسابقات دو و میدانی بین المللی مشهد اتفاق خوبی است

کیوان قنبرزاده، رکورددار ملی ماده پرش ارتفاع کشورمان  درباره برگزاری مسابقات بین المللی دو و میدانی، جام امام رضا (ع) توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیوان قنبرزاده، نایب قهرمان آسیا و رکورددار ملی ماده پرش ارتفاع کشورمان  اظهار کرد: برگزاری مسابقات بین المللی دو و میدانی، جام امام رضا (ع) اتفاق خوبی است. ما در سال‌های قبل مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را داشتیم که از آن مسابقات نتایج خوبی به دست آوردیم. ورزشکاران بزرگ دنیا  در این مسابقات حضور یافتند و کم و کاستی هایمان برطرف شد و اشکالات خود را متوجه شدیم.

او ادامه داد: اکنون مسابقات دو و میدانی  در قالب بزرگ و در فضای باز قرار است برگزار شوند و این نوید اتفاقات خوبی را  می‌دهد؛ به شرطی که ما این مسابقات را به عنوان پله اول ببینیم و سال‌های بعد قدم‌های بعدی را برای  بزرگتر کردن چنین مسابقاتی برداریم. برگزاری مسابقات دو و میدانی خوشحال کننده است  و باعث باکیفیت‌تر شدن  فدراسیون دو و میدانی و  ورزشکاران کشورمان می‌شود.  

قنبرزاده بیان کرد: کشور‌هایی مثل روسیه حتی زمانی که محروم هستند، سعی در برگزاری مسابقات باکیفیت می‌کنند تا سطح کیفی ورزشکاران خود را حفظ کنند. مسابقات بین المللی دو و میدانی در ایران می‌تواند در زمره مسابقات روسیه باشد و برای کشورمان و شهر مشهد خیلی خوب است. برگزاری مسابقات دو و میدانی باعث انگیزه ورزشکاران ما می‌شود و امیدوارم نتایج خوبی در این رقابت‌ها بگیریم و اتفاقات خوبی برای همه رخ بدهد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار