رهبر انقلاب:

کسی که گفته بود عید ژانویه را در تهران جشن می‌گیرد به زباله دان تاریخ پیوست

صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار تصویر نوشته‌ای بخشی از بیانات ایشان درباره سرنوشت دشمنان کشور ایران را بازنشر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دشمنان ایران بار‌ها در طول تاریخ آرزو داشته اند که تهران را فتح کرده و بر این کشور به صورت کامل مسلط شوند مانند دوران جنگ تحمیلی که صدام برنامه ریزی کرده بود سه روزه به پایتخت کشور برسد و ایران را از آن خود کند.

مدتی پیش نیز جان بولتون مشاور امنیتی ایالات متحده آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ در یکی از سخنرانی‌های خود عنوان کرده بود که جشن ژانویه را در تهران برگزار خواهد کرد، اما پس از مدتی همه جهان متوجه شدند که ترامپ با چه وضعیتی از کاخ سفید رانده شد و حکومتش سقوط کرد.


بیشتر بخوانید


رهبر انقلاب پس از این اتفاقات در بخشی از بیانات خودشان به این موضوع اشاره کرده و عنوان کردند، رئیس کسی که چنین ادعایی را مطرح کرده بود با وضعیتی مفتضح از کاخ سفید بیرون رفت. یکی از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار تصویرنوشته‌ای بخشی از بیانات ایشان درباره این موضوع را بازنشر داد که در ادامه متن و پست منتشر شده توسط این صفحه را مشاهده می‌کنید:

" رهبر انقلاب: [جان بولتون]دو سه سال پیش گفته بود که «ما عید ژانویه را در تهران جشن خواهیم گرفت»؛ حالا خود آن شخص که به زباله‌دان تاریخ رفت، رئیسش هم با لگد و با افتضاح از کاخ سفید اخراج شد. ۹۹/۱۱/۱۹ گم و گور شد و رفت... هم خودش مفتضح شد، هم کشورش را مفتضح کرد. ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ "

بیانات رهبر انقلاب درباره افتضاح ترامپ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار