درخواست ۳ قانونگذار جمهوریخواه برای تحریم مقامات ایرانی در کلاب هاوس

۳ قانونگذار جمهوریخواه با صدور نامه‌ای خواستار تحریم مقامات ایرانی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، ۳ قانونگذار آمریکایی خواهان تحریم مقامات ایرانی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس شدند.

بر این اساس، جو ویلسون، رئیس کارگروه امنیت ملی و امور خارجی در کمیته تحقیقاتی جمهوریخواهان به همراه جیم بنکز، رئیس کمیته تحقیقاتی جمهوریخواهان، و اندی بار، یکی دیگر از اعضای این کمیته با صدور نامه‌ای خواستار حذف حساب کاربری مقامات ایرانی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس شدند.

در این نامه آمده است: چرا کلاب هاس باید به محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران که تحت تحریم‌های آمریکا است اجازه داشتن حساب کاربری و گسترش تبلیغات و دروغ گویی به هزارن مخاطب را بدهد؟

این قانونگذاران جمهوریخواه خواستار به روز رسانی قوانین آمریکا و جلوگیری از ارائه خدمات از سوی شبکه‌های اجتماعی این کشور به مقامات ایرانی شدند.

این نامه که خطاب به پائول دیویسون، مدیر کلاب هاوس منتشر شده است تاکید دارد ظریف براساس فرمان اجرایی شماره ۱۳۸۷۶ تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است. آیا این پلتفرم از ارائه خدمات به افرادی که تحت تحریم‌های واشنگتن قرار دارند حمایت می‌کند؟ آیا کلاب هاوس برگزاری جلسات مقامات جمهوری اسلامی ایران در این شبکه اجتماعی را نقض سیاست‌ها و قوانین خود نمی‌داند؟

پیش‌تر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با حضور در کلاب هاوس به تشریح توافق ۲۵ ساله میان ایران و چین پرداخته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار