جزئیات تعطیلی سراسری ۱۰ روزه از شنبه/ چه محدودیت‌های کرونایی اعمال خواهد شد؟

جزییات تعطیلی سراسری ۱۰ روزه از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه شامل محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی را می توانید در این خبر بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر ۲۵۷ شهر در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برند و نقشه کرونایی کشور آتشین است و ۱۲۹ شهرستان هم نارنجی هستند و ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین شیب بیماری کرونا در کشور به سرعت در حال افزایش بوده و متاسفانه تعداد بیماران بدحال نیز در این موج بیشتر هم شده است.

قرمز و نارنجی شدن نقشه کرونایی کشور و سرعت افزایش موارد بستری منجر به اعمال تعطیلی در کشور شد و این تعطیلی ها از شنبه ۲۱ فروردین اعمال می شود.


بیشتر بخوانید


ستاد‌های استانی در مراکز و شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی موظفند مطابق طرح مدیریت هوشمند، کلیه محدودیت‌های لازم را در بخش‌های اصناف، تردد‌ها و نحوه حضور کارمندان در ادارات به دقت اعمال و دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز نظارت‌های لازم را انجام دهند.

بر این اساس بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، وزارت بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اجرای مصوبات ابلاغی ستاد کرونا نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی به مدت دو هفته پلمب خواهد شد.

همه استان‌ها در هر وضعیتی که قرار دارند موظف به رعایت و اجرای همه شیوه نامه‌های بهداشتی و مراقبت‌های لازم هستند.

کمیته عالی نظارت با محوریت و مسئولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بایست نظارت دقیق را بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌ها اعمال و افرادی که الزمات قانونی در این خصوص را رعایت نمی‌کنند برای برخورد به مراجع ذیربط معرفی کند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بایست افرادی را که تست آن‌ها مثبت شده و قرنطینه را رعایت نمی‌کنند برای اعمال مجازات به مراجع قانونی معرفی کند.

وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ظرفیت نیرو‌ها و تجهیزات، ضمن کنترل دقیق‌تر فرودگاه‌ها و پایانه‌های پرتردد مرزی و تسهیل در رفت و آمد مردم از نقض شیوه‌نامه‌های بهداشتی جلوگیری کند.

کمیته بهداشت و درمان با همکاری ستاد‌های استانی و دانشکده‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، تخت‌های بیمارستانی و مراکز درمانی بیشتری را برای ارایه خدمات به بیماران و مبتلایان به کرونا تجهیز و آماده کنند.

بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه، تامین مالی و پرداخت فوق‌العاده‌های ویژه به کارکنان وزارت بهداشت و درمان و دانشکده‌های علوم پزشکی و تامین مالی برای تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها و اعلام آمادگی برای تامین مالی بهره برداری از ۱۳ هزار تخت جدید و گسترش امکانات درمانی و نیز تامین مالی خرید واکسن‌های داخلی وخارجی از جمله اقدامات سازمان برنامه و بودجه است.

تردد خودروهای شخصی در سراسر کشور از ساعت ٢٢ تا ۳ صبح در سطح شهر ممنوع است (به استثنای خودروهای مجاز به تایید فرمانداری).

محدودیت‌های کرونایی در شهرهای  قرمز

در همه شهر‌هایی که در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند مطابق مفاد طرح مدیریت هوشمند به مدت ۱۰ روز محدودیت اعمال می‌شود و بدیهی است سایر شهر‌ها هم براساس رنگ بندی اعمال شده باید محدودیت‌ها و شیوه نامه را مراعات کنند.

برای شهرهای قرمز فعالیت ادارات و کارکنان دستگاهها و سازمان‌های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران) به استثنای نیروهای مسلح کاهش حضور کارکنان دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری تا یک دوم و مرتبط با ماموریت های اساسی در محل کار با تشخیص بالا ترین مقام و کاهش حضور کارکنان سایر دستگاه‌ها به میزان دوسوم به همراه لغو کلیه ماموریت های اداری غیرضرور برگزاری جلسات در فضای سربسته با رعایت الزامات (حداکثر۱۵ نفر) اعمال خواهد شد.

در شهرهای قرمز برای مشاغل گروه دو، سه و چهار تعطیل هستند و تعطیلی قابل تسهیل و تشدید در صورت تغییر شرایط با تشخیص وزارت بهداشت اعمال خواهد شد.

 بازار بزرگ تهران از شنبه ۲۱ فروردین تعطیل است.

در فعالیت های اجتماعی نیز نمازهای جمعه، مساجد، نمازهای جماعات یومیه، مراسم های آیینی و مذهبی نیز تعطیل کامل خواهند بود.

دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با ماموریت‌های اصلی و مدیریت شهری در شهر‌های قرمز با تشخیص بالاترین مقام مسئول (ملی یا استانی) نسبت به کاهش حضور کارکنان خود تا پنجاه درصد (۵۰ درصد) و سایر ادارات غیر ضرور تا یک سوم  کاهش کارکنان فعالیت می‌کنند.

برگزاری جلسات اداری در فضای سربسته در شهر‌های قرمز حداکثر با  ۱۵ نفر، با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی، صورت می‌پذیرد.

تمام مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، آموزشگاه-های خصوصی، حوزه‌های علمیه در شهر‌های قرمز تعطیل است و خدمات را به صورت غیر حضوری ارائه می‌شوند.

 برپایی نماز‌های جمعه، مراسم‌های مذهبی و آئینی در شهر‌های  قرمز کماکان امکان‌پذیر نیست.

در مورد تردد خودروهای شخصی نیز در شهرهای قرمز ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به دیگر شهرهای کشور و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز نیز ممنوع است.

محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز

محدودیت‌های کرونایی در شهرهای  نارنجی

در شهرهای نارنجی  فعالیت ادارات و کارکنان دستگاه ها و سازمان های موضوع ماده۲ قانون مدیریت بحران به استثنای نیروهای مسلح کاهش حضور تا یک سوم کارکنان دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه و کاهش حضور کارکنان سایر دستگاهها به میزان یک دوم اعمال خواهد شد  و ماموریتهای اداری غیر ضرور لغو می‌شوند و برگزاری جلسات با رعایت الزامات در فضای سربسته (حداکثر ۲۰ نفر) اجرایی خواهد شد.

در شهرهای نارنجی مشاغل گروه سه و چهار به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود  و تعطیلی قابل تسهیل و تشدید در صورت تغییر شرایط با تشخیص وزارت بهداشت اعمال خواهد شد.

در این شهرها مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، آموزشگاه ها و حوزه های علمیه تعطیل کامل خواهند بود.

فعالیت های اجتماعی نیز نمازهای جمعه، مساجد، نمازهای جماعات یومیه، مراسم های آیینی و مذهبی نیز تعطیل کامل خواهند بود.

در مورد تردد خودروهای شخصی نیز در شهرهای نارنجی ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای نارنجی به سایر شهرها و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ممنوع است .

محدودیت های کرونایی در شهرهای نارنجی

محدودیت‌های کرونایی در شهرهای  زرد

۵۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

محدودیت های کرونایی در شهرهای زرد

محدودیت‌های کرونایی در شهرهای  آبی

۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

محدودیت های کرونایی در شهرهای زرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
عدم رعایت مقررات و اجبار به حضور کارکنان ادارات به چه صورت باید پیگیری شود
-
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و احترام.
مسئولین با این محدودیت ها فقط دارن خودشونو مسخره میکنن
دیروز جمعه مورخ1400/01/20 جنگل بلیران شهرستان آمل استان مازندران
بی نهایت شلوغ بوده از اول صبح تا ساعت 23شب ترافیک رفت و برگشت بوده چند برابر شلوغ تر از سیزده بدر
هیچ دستگاه و نهاد ومسئولی هم حضور نداشته
خواهشا پیگیری کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مسخرس میگن دورکاریه ولی گذاشتن به عهده مدیر مدیر ها هم نمیذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
واقعا باید جدی بگیریند مدام شل و سفت میکنند اگه واقعا محدودیت هست فقط دوربینها چرا فعاله باید مامور بزارند سفت و سخت گیر بدند همون جایگاههای سوختم از ساعت ۹ شب تا دم صبح تعطیل باشه
Germany
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
اینا براشون اهمیتی نداره، من خودم حسابدار فروشگاه لوازم و تجهیزات سرد کننده ام، مشتری هست که بدون ماسک میاد داخل و اهمیتی نمیدهم اصلا، همون جور که دوستان گفتن تا بطور کل کشور تعطیل نشه مثل پارسال کرونا از میون نمیره
Germany
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
ما دانشگاه شهید بهشتی کار میکنیم و گفتن مدیر هر واحد تصمیم بگیره یکی گفته ۵ روز باید بیایید یکی گفته ۴ روز یکی هم ۳ روز یکی که میگه اصلا به ما مربوط نمیشه کلا باید بیایید رعایت کنید در صورتی که وقتی دانشجویی نیشت و هیچ کار ضرورری نیست چرا باید بریم واقعا مسخره بازی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مسئولین حسابی دارن گند میزنن به مملکت.بجای 10 روز،دو هفته تعطیلات را سفت و سخت میگرفتن و راه ها را میبستن،این فاجعه رخ نمیداد.یکی میره تست کرونا میده باید همونجا قرنطینه اش کنن به آزادش کنن تا جواب آزمایش بیاد 100 نفر دیگرو آلوده کنه.وزیر بهداشت میگه آخرین جایی که باز بشن مدارسه.وزیرآموزش و پرورش ما میاد اولین اقدام در برداشتن محدودیت ها میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
صف مرغ این مشکلات رو هم داره دیگه ، وقتی ب خاطر ۲ تا مرغ بیشتر ک واقعا هم نیازه ، کل خانواده رو میارن بیرون همینی‌ ک هست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
بنظرم گام خوبیه اگه مردمم همراهی کنند
Sweden
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
روسای ادارات دولتی در کرج گوششون بدهکار نیست فقط حق مدیریت میگیرن مخصوصا اصلاح بذر و باغبانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
نه به قرنطینه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۳:۳۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
راه اهن اراک کاری به مصوبه ستاد کرونا نداره هر جور دوست دارن کارمندا را میچینن مثلا 4/5 یا 5/7 طرح جدیدی که اگر ستاد مرکزی کرونا نمیدونه یاد بگیره اراک قرمزه وراه اهن جز خدمات ضروری نیست و باید کارمندا 1/3 بیان اگر غیر اینه ادمین راهنمایی کنید!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
چرا تعطیلی برای دولتی ها هستش پس اونایی که در شرکت ها و کارخانجات کار می کنند تعطیل نیست مگه کرونا واسه اونا خطر ند اره. اگر تعطیل میکنن برای همه ، جون کارگرها هم والا عزیز برای خانواده هاشون
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم علیشاه
۲۳:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آقای عزیز ماکنتورنویسهای برق را به زور دم در مردم وجلو خطر می فرستند لطفا دراین مورد فکری بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
مطب های دکترا بازن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
تازمانی که مردم نخواهند ورود به قرن جدید و استفاده از تکنولوژی را قبول و جایگزین حمل پول ( با گونی ) و... بکنند کارمندان بانکها باید فدا شوند و کسی هم بفکر آنها و خانواده آنها نیست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
بانک بازه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد از کرمان
۲۲:۳۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه تمام مواردی که جهت پیشگیری کروناست مربوط به مردم عادیست که خودشان باید خرج زندگی رو در بیاورند وگرنه صاحبان کارخانه ها که هرگز منافع خود را به خاطر کرونا تعطیل نمی‌کنند ، واقعاً آخر بی سوادیست ، آخر بی مدیریتی است که مثلا یک آرایشگاه که نهایتاً در طول روز پانزده نفر مراجعه کننده داره تعطیل ولی یک کارخانه صنعتی که بالای صدها و بعضاً هزاران نیرو دارند باز هستند
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۲:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
خلاصه ده روز یا چهارده روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
احتمالا وزیر ومعاون وزارت بهداشت تاییدکنن ولی رییس ومعاون ستادمبارزه باکرونا مخالفت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
امروز از رادیو شنیدم نماز جمعه قرچک و باقرشهر برگذار شده،
یه فکری هم واسه مترو بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آیا دانشگاه های علوم پزشکی جزو دانشگاه ها نیستند. ما کارکنان بخش اداری دانشگاه علوم پزشکی تهران به اجبار رئیس دانشکده پزشکی باید در محل کار خود حضور داشته باشیم در حالی که اصلا مراجعه کننده نداریم. چون رئیس دانشکده بالینی است دانشکده باید بی جهت باز باشد و کارکنان در این شرایط تردد داشته باشند.؟/
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۳۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
به جای اینکه مبلغ۵۰۰هزارتومان به افرادی که مسافرت میروندبایداعلام کنیدحداقل۶ماه ماشین توقیف میشوداینجوری هیچکسی مسافرت نمیرودبلکه کروناشدیدنشودوجریمه مالی فایده ای نداردفقط توقیف خودرورااعلام کنیدیه عده بی گناه دارندنابودمیشوندواونهایی که وضع مالی توپی دارندازجریمه ۵۰۰هزارتومانی واهمه ای نداردباتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
خیلی بدبختیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
نوشدارو بعدازمرگ سهراب،گوش به حرف فرمانده نکنیم نتیجه چیزی بهترازاین نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
استرلینگ
۲۱:۰۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
گروه ۱ آدم نیستن و کرونا نمیگیرن.اونا رو هم تعطیل کنین اگه خدایی ناکرده کرونا بگیرن کی جوابگوی خودشون و خانواده شونه
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۲۱:۰۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
همه جا که بازه
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۰:۵۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با وجود نارنجی بودن شهر کلاس ها را به صورت حضوری برگزار میکند لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
این که نیاز به اطلاع رسانی نداره قبلا هم گفته بودند گروه 2 و 3 و4 تعطیل هست دیگه تو بوق کرنا کردند چه معنی داره؟ تا ادارات مخصوصا ادرات پر ازدحام مثل بانک ها تعطیل نشه نیاز به اطلاع رسانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
در اینترنت جستجو نمایید رئیس جمهور ،پیک کرونا باور نمودنش سخت است که در اولین جلسه سال 1400 ستاد ملی کرونا در هفتم فروردین همین دو هفته پیش ، جناب رئیس جمهور بعنوان حرف آخر زننده این ستاد گفته ما از پیک کرونا رد شده ایم و کرونا تا پایان ماه پنجم امسال که پایان این دولت است از بین میرود و نهایتا ته مانده اش تا اخر امسال با واکسیناسیون ،?!!! حتما جستجو نمایید رئیس جمهور پیک کرونا حتما جستجو کنید و فیلمش هست ببینید باور کردنی نیست این حرفها را همین دو هفته پیش رئیس جمهور زده باشد.اونایی که سفر رفته بودند با شنیدن این حرفها به کارشون مطمئن شدن و بیشتر موندن و اونایی هم که دو دل بودن با شنیدن حرف رئیس جمهور رئیس ستاد کرونا تشویق شدن برن سفر و بفیه تعطیلات را خونه نمونند!کاش یه خبرنگار این صحبت رئیس جمهور را پخش کنه و از ایشون بپرسه مبنای این حرفای ایشان از کجا بوده،بدتر اینکه تو فیلم وزیر بهداشت هم هست و حتما اعتراضی به این حرفا نکرده وگرنه یا خودشون میگفتند یا سایتا مینوشتن.
France
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
همش الکی هست ،من خودم در اداره آب و فاضلاب جنوب شرق تهران کار میکنم و اون ناحیه قرمز هست ، و تا این لحظه هیچ ابلاغی به ما نشده و همه فردا در سر کار حاضر می شوند .فکر کنم فقط یک هفته طول می‌کشه ک ابلاغ شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
فقط گیر دادن به نماز و مسجد،تا کارخانجات کار کنن همین وضعیته تا بانک ها کارکنن همینه که هست ۲۰ نفر سوار یه مینی بوس میشن میرن سرکار چه فرقی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
يعنى چى پس كاركنان بخش خصوصى چى؟؟؟ چرا هيچكس پاسخگو بخش خصوصى نيست!!!!!!! بيايد فردا مترو و بى آرتى ببينيد چه خبر از جمعيت ميشه!!!!! چرا كسى بخش خصوصى رو نميبينه!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
راهشو یاد گرفتن دولتمردان.شل کن سفت کن..
خو از اول قبل تعطیلات عید محدودیت میدادید...
مردمم زمینشو داشتند که نرن مسافرت.
مطمئنا اگر نمیذاشتید کسی حرفی نمیزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و احترام و تشکر از سایت بابت پیگیری تون.‏
ولی لطفا یک فکر دیگر جدا از امتحان های حضوری برای پایه ۱۲ و ۹ بکنید اموزش مجازی امتحان حضوری درست نیست امسال خیلی از دانش اموزان ضعف زیادی در دروس داشته اند و با امتحان حضوری قفط باعث مردودی تعدادی زیادی از دانش اموزان میشوید جدا از این مثله کرونا هنوز هست .لطفاً در این مورد تجدید نظر کنید.
واقعا استرس کنکور سراسری و امتحانات نهایی حضوری غیرقابل تحمل شده و علاوه بر این ما حدود ۱۰روز بعد از امتحانات نهایی کنکور سراسری را در پیش داریم.
با این وضع خوشایند نیست که قبل از کنکور و در حین امتحانات دچار بیماری شویم و کنکور و زحمات مان از بین برود.‏آخه پارسال که امتحانات حضوری برگزار شد هم نیمی از سال کلاس ها حضوری برگزار شد و مهم تر از همه اینکه کرونا ی انگلیسی نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
خنده دارترینشون اینه که وقتی گیج میزنن و نمیدونن چه خاکی باید به سرشون بریزن خودشونو از تک و تا نمیندازن و میگن دستورالعملهای ابلاغی که خود‌شونم نمیدونن چی چی گفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
با سلام، ما معلمان غیردولتی که آموزشمان از طریق اسکای روم هست، ناچاریم برای حفظ آرامش خانواده از سروصدا و هزینه اینترنت، به مدرسه برویم و مدرسه با حضور تمام کارکنانش دایره و هیچ بازرسی هم بر ساعت کاری زیاد، حقوق کم، عدم بیمه و ... معلمان مدارس غیردولتی نظارت نمی کنه. امیدوارم پیگیری بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
مگه سایرکارمندانمیرن خیلاشون حقوقشون ازشماهم کمتره
Canada
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
با جون تون بازی کردید که مسافرت رفتید
کلا با جون خود .خانواده و اقوام تون بازی کردید
کرونا دینا را در برگرفته
قاتل خاموش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
اتفاقا در چنین زمانهایی مشخص میشه که بیشتر مردم این کشور خودخواه هستند و بجز خودشون حتی خدا را هم قبول ندارن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
اقتصاد کشور دست بازار یان هست چرا ضرر و زیان کسبه کسی جبران نمی کنه ؟ از وقتی کرونا آمده اقتصاد کسبه پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع) نابود شده بعضی ها زندان افتادن بعضی خرجی زن و بچه ندارن ، چرا کسی جبران نمی کنه ، آقای روحانه و جهانگیری و غیره دو ماه حقوق نگیرن ،فوران سر وصداشون در میاد ، مردم همیشه آماج بد بختی فشار هستن ، گناهشون اینه که زیر دست هستن ، تا می توانند ظلم می کنند
Canada
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
هی گفتند .مسافرت نروید
حتما باید خدای نکرده .یکی از اقوام نزدیک بخاطر کرونا فوت کند تا کرونا را جدی بگیریم
الان باعث بستن کار و کاسبی شدید
خودتون را مشعول کنید .کتاب بخوانید .باعبانی کنید
هر چه دوست دارید .انجام دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
نه باباجون ملت ما عادت کردن حتما زور و اجبار باشه وگرنه خودشون اصلا اهل رعایت حق الناس و قوانین انسانی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
نرود میخ فولادی بر سرهای ( بی مغز ) و آدمهایی که خود را به خواب زده اند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
خوبه خودشون عنوان کردن که اینابه خاطرصف هابوده ومال مسافرت هنوزتوراهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان آزاد گذاشتن سفرهای نوروزی بهانه خوبی برای جلوگیری از همدلی مردم و برگزاری مراسم مذهبی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
تا زمانی که بانک ها تعطیل نباشن هیچ شرکت خصوصی تعطیل نیست و مجدد شاهد ترددهای بسیار در سطح کشور هستیم . پس اینگونه تعطییلی هیچ ثمری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آخه عزیزجان تو این کشور همه ، مخصوصا مسولان کارمندان بانکها را دشمن میدانند و حاضرند برای راضی کردن بعضی ها کارمندان و خانواده آنها را نابود کنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
دقیقا
آخرین اخبار