۳۱ فروردین، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره وقف

۳۱ فروردین آخرین مهلت ارسال آثار به بخش خبر و رسانه هفتمین جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد: آثاری که در فاصله زمانی اول فروردین ۱۳۹۹ تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری (دارای مجوز) منتشر یا در شبکه‌های داخلی و برون مرزی صدا و سیما و یا شبکه‌های بین‌المللی پخش شده است در جشنواره وقف شرکت داده می‌شوند.

بخش خبر و رسانه این جشنواره در رشته‌های تولیدات خبری مکتوب (تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، مقاله و یادداشت)، گزارش تصویری (عکس) و گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی برگزار خواهد شد.

محور‌های بخش خبر و رسانه شامل: پیشینه وقف، کارکرد‌های وقف، چرا وقف؟ و بخش آزاد با سایر موضوعات مرتبط با وقف است.

تکمیل فرم مشخصات فردی و رسانه‌ای به همراه مشخصات کامل اثر و همراه با ارسال فایل اثر یا لینک انتشار در سایت جشنواره الزامی است.

متقاضیان شرکت در جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین ارسال آثار خود به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند، داوری و اعلام نتایج نیز خرداد سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

گزیده آثار جشنواره در قالب مجموعه‌ای منتشر خواهد شد و برپایی نمایشگاه‌های آثار منتخب، اکران آثار، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها از بخش‌های جنبی جشنواره است که زمان و مکان برگزاری آن از طریق سایت دبیرخانه جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دبیرخانه بخش خبر و رسانه جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی مستقر است.

جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» در هشت بخش خوشنویسی، هنر‌های تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود و دبیرخانه مرکزی جشنواره در تهران است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار