کمک میلیونی به نیازمندان با همت خیران بردسیری

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر گفت: خیران داوطلب هلال احمر بیش از ۱۸۶ میلیون تومان در قالب ۶۰ طرح به افراد نیازمند در بردسیر کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسین نامجو رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر، با اشاره به اجرای ۶۰ برنامه به همت حوزه امور داوطلبان این جمعیت از قبیل فرشتگان رحمت، پنجره‌های امید و پروژه‌های متعدد حمایتی، معیشتی و درمانی، طی پارسال گفت: خیران داوطلب این جمعیت با مشارکت در اجرای طرح‌های ذکرشده، بیش از ۱۸۶ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

او با اشاره به بهره مندی بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از خدمات ارائه شده، افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان با کمک و همراهی خیران در کاهش آلام دردمندان تلاش می‌کند.

نامجو بیان کرد: در سال جدید مجمع خیران هلال متشکل از دو گروه (کادر اجرایی و کادر رسانه ای) فعالیت می‌کند که کادر اجرایی با حفظ، شان افراد نیازمند اقلام اهدایی را به درب منازل نیازمندان می‌رسانند و کادر رسانه ای، مستندسازی و ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های انجام شده در این حوزه را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.