بسته اخبار حوادث امروز ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰؛

توقیف محموله ۳۰ هزار لیتری سوخت قاچاق / دستگیری عامل آتش سوزی عمدی درگلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله سوخت قاچاق در ساری

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی و کالای قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابه جایی قاچاق سوخت با کامیون در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی و بررسی همه جانبه موضوع، کامیون حامل سوخت را حین تردد در محور ساری به "کیاسر" توقیف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر سوخت از نوع "نفت سفید" خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

جانشین انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این اقدام یک قاچاقچی سوخت را دستگیر و یک خودروی کامیون را توقیف کردند.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی سوخت کشف شده را طی پرونده‌ای به شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی شهرستان "ساری" تحویل دادند.

کشف کالای قاچاق در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و پی کسب خبری مبنی بر فروش و عرضه انواع کالا‌های خارجی قاچاق توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی‌های اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ خسروی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در بازرسی از واحد صنفی متعلق به متهم ۷۲ هزار نخ انواع سیگار خارجی، ۲ هزارو ۶ پاکت انواع تنباکو، ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تخم خاویار و ۴ هزارو ۹۵۳ عدد انواع آدامس خارجی قاچاق کشف کردند.
او ارزش مجموع کالا‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: کالا‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

آتش سوزی عمدی مغازه درگلوگاه

سرهنگ اسمائیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی عمدی یک باب مغازه تزئیناتی خودرو، فورا به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در تحقیقات اولیه به اتفاق کارشناسان آتش نشانی به عمدی بودن حادثه آتش سوزی پی بردند، افزود: ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی گلوگاه از اعتراف متهم به بزه انتسابی به دلیل اختلافات شخصی و کینه توزی‌های قبلی خبر داد و گفت: کارشناسان خسارت آتش سوزی مغازه را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار