معاون استاندار بوشهر گفت: تا بهبود شرایط، تمام مشاغل تعیین شده باید تعطیل باشند و لازم است صاحبان صنوف در این زمینه همکاری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با قدردانی از همراهی مردم و مدافعان سلامت در عرصه مقابله با کرونا عنوان کرد: تاکنون سه موج کرونایی پشت سرگذاشته شده که در این عرصه خدمات کادر درمانی، پرستاری، جهادگران و مردم ستودنی است.

او با تاکید بر ادامه همکاری مردم برای گذر از موج چهارم کرونا، افزود: مجاورت بوشهر با استان خوزستان که به ویروس جهش یافته انگلیسی گرفتار است، این استان را هم درگیر کرده و اکنون بیشتر شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر ادامه داد: در جنگ با ویروس کرونا باید همگان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تا عادی شدن شرایط، این روش را ادامه دهند.


بیشتر بخوانید


ایرانی با تاکید بر پرهیز از حضور در تجمع‌ها، بازار و دورهمی‌های خانوادگی بیان کرد: مراسم مختلف و دورهمی خانوادگی عامل اصلی گرفتاری به ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت است.

او، عادی انگاری را سبب افزایش ابتلا، بستری و فوتی‌های کرونایی دانست و گفت: بی‌توجهی به دستورالعمل بهداشتی در برابر کرونا جرم محسوب می‌شود و کسانی که جان مردم را در خطر قرار می‌دهند به مراجع قضائی معرفی می‌شوند و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: تا بهبود شرایط ضمن کنترل تردد خودرو‌ها، تمام مشاغل تعیین شده باید تعطیل باشند و لازم است صاحبان صنوف همکاری کنند.

ایرانی همچنین با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: برای تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان هیچ کمبود و مشکلی در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.