سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی مطرح کرد:

ثبت نام نهایی ۱۶ هزار و ۱۰۸ نفر در انتخابات شورا‌های روستا در خراسان رضوی

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۱۶ هزار و ۱۰۸ نفر در انتخابات شورا‌های روستا در خراسان رضوی طی هفت روز ثبت نام نهایی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدعلی نبی‌پور سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۵۳۸ نفر در روز اول، ۱۱۰۶ نفر در روز دوم، ۱۴۷۵ نفر در روز سوم، ۱۷۵۶ طی روز چهارم، ۷۷۷ نفر در روز پنجم، ۳۰۹۲ نفر در روز ششم و ۷۳۶۴ نفر در روز هفتم ثبت نام کردند.

او  افزود: از مجموع داوطلبان ۱۵۱۰۳ نفر مرد، ۱۰۰۵ نفر زن و ۲۰۴۳ نفر ایثارگر هستند.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی در ادامه به تحلیل وضعیت تحصیلی داوطلبان پرداخت و ادامه داد: بیشترین تعداد داوطلبان دارای تحصیلات ابتدایی با جمعیت ۸۲۲۸ نفر و کمترین دارای تحصیلات دکتری به تعداد ۹ نفر هستند.


بیشتر بخوانید


 

نبی‌پور  بیان کرد: ۵۱۷۵ نفر از ثبت‌نام کنندگان کشاورز و ۶۸۸۴ نفر دارای شغل آزاد هستند  که نسبت به سایر مشاغل در اولویت تعدادی قرار دارند.

او تصریح کرد : از این تعداد داوطلب بیشترین تعداد دارای رده‌ی سنی ۴۱ تا ۴۵ سال و ۳۶ تا ۴۰ سال به ترتیب با تعداد ۲۷۸۸ و ۲۶۹۸ نفر است.


سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه ۳۲ درصد از داوطلبان دارای سابقه نمایندگی در شورا‌های اسلامی دوره‌های گذشته هستند، تأکید کرد: ۱۱۰۲۷ نفر نیز برای اولین بار در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.