ثبت نام ۶۱۶ داوطلب انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در شهرستان همدان

فرماندار همدان گفت: ۶۱۶ نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌های شهرستان همدان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد علی محمدی، فرماندار همدان از ورود قابل توجه جوانان و افراد دارای تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در شهرستان خبر داد و گفت: ۶۱۶ نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌های شهرستان همدان ثبت نام کردند.

محمد علی محمدی افزود: از ۶۱۶ داوطلب ثبت نام شده ۴۳۱ داوطلب مربوط به روستا‌های بخش مرکزی و ۱۸۵ داوطلب مربوط به روستا‌های بخش شراء است.

او با بیان اینکه بخش مرکزی ۵۳ روستا و بخش شراء ۳۰ روستای واجد شرایط تشکیل شورا دارد اضافه کرد: در مجموع ۲۸۷ کرسی عضویت شورا‌های اسلامی روستا در شهرستان همدان داریم.

محمدی با اشاره به مشارکت قابل توجه داوطلبان شورا‌های اسلامی در روستا‌های بخش مرکزی همدان تصریح کرد: ۲۲ درصد از داوطلبان ثبت نام شده در بخش مرکزی سابقه عضویت در ادوار گذشته شورا‌های روستا را داشته اند و ۷۸ درصد داوطلبان برای نخستین بار به این عرصه قصد ورود دارند.

محمدی یادآور شد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در هیات‌های اجرایی و نظارت بخش طبق ماده ۵۴ آیین نامه اجرایی مراتب تایید و رد صلاحیت در تاریخ دوم خرداد از سوی بخشداران به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.