عملکرد مطلوب استان سمنان در پرداخت تسهیلات کشاورزی و صنعتی

استاندار سمنان گفت: استان سمنان، در تعداد معرفی واحد‌های تولیدی برای دریافت تسهیلات و پرداخت تسهیلات رونق تولید در رده خوبی در کشور قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان، افزایش ۴۰۰ میلیارد تومانی در پرداخت تسهیلات در سال گذشته را نسبت به سال ۹۸ مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در سال ۹۸ در حدود هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بود که در سال گذشته افزایش چشمگیری در رونق کسب و کار واحد‌های صنعتی و تولیدی داشته است.

اشناگر هم چنین از همکاری مطلوب بانک‌ها در گره گشایی از مشکلات واحد‌های صنعتی، کشاورزی و تولیدی خبر داد و از برخی بانک‌هایی که پرداختی کمی در تسهیلات رونق تولید داشتند خواست تا اهتمام بیشتری در حوزه رونق بخشی در افزایش تولیدات و کمک به صنعتگران و تولیدکنندگان استان سمنان بورزند.

او گفت: استان سمنان، هم در تعداد معرفی واحد‌های تولیدی برای دریافت تسهیلات و هم در تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید در رده خوبی در کشور قرار دارد.

علی تشنه دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هه ضمن ارائه گزارش از عملکرد کارگروه ستاد تسهیل در سال گذشته افزود: ۲۷۹ جلسه کارگروه ستاد تسهیل در سال گذشته با دو هزار و ۶۵۶ مصوبه در پرداخت تسهیلات برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار