لژیونر فوتسال ایران از لیگ عراق جدا شد

دروازه بان ملی پوش فوتسال بانوان کشورمان که در لیگ عراق و در تیم الزورا بازی می‌کرد، بعد از اتمام قراردادش از این باشگاه جدا شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان عراق، تیم الزورا با حضور دروازه بان ایرانی خود موفق شد در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار بگیرد. اعظم آخوندی، دروازه بان تیم ملی فوتسال زنان کشورمان فصل گذشته در تیم سایپا حضور داشت، اما تصمیم گرفت برای مقطعی کوتاه در قامت لژیونر کار خود را خارج از ایران دنبال کند و به همین دلیل بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه الزورا به این تیم پیوست.

آخوندی در این فصل توانست ۲ بار برای الزورا کلین شیت کند و ۲ بار هم برای هم‌بازیان خود گل سازی کرد. حال این دروازه بان ملی پوش فوتسال بانوان کشورمان، بعد از اتمام قراردادش با باشگاه الزورا به زودی به ایران باز خواهد گشت و کار خود را در لیگ برتر ایران ادامه خواهد داد.


بیشتر بخوانید


آخوندی پیش از این تجربه بازی در لیگ فوتسال مالدیو را هم در کارنامه خود دارد و این بار در تیم الزورا توانست در تاریخ فوتسال زنان عراق نام خود را ماندگار کند؛ زیرا این دروازه بان ملی پوش بانوان کشورمان موفق شد برای تیم الزورا در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال زنان عراق گلزنی کند و به اولین دروازه بان گلزن تاریخ این لیگ بدل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار