نخستین رویداد ملی افق روشن در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین رویداد ملی افق روشن با رویکرد امیدآفرینی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ابوالفضل سرگزی مسوول ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز فضای مجازی و افکار عمومی سازمان بسیج دانشجویی این رویداد مبتنی بر تولیدات چندرسانه‌ای و محتوای فضای مجازی در محورهای؛ استقلال و آزادی، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه نام‌نویسی این رویداد از ۲۵ فروردین تا پنجم اردیبهشت ادامه دارد افزود: علاقمندان می‌توانند در پنج قالب مکتوب، دیجیتال، تصویری، گرافیک و صوتی بعد از نهایی کردن نام‌نویسی آثار خود را تا ۳۰ اردیبهشت ارسال کنند.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برای نفرات برتر جوایز نقدی و غیرنقدی مناسبی در نظر گرفته‌شده، اما مهم‌تر اینکه این افراد با حمایت سازمان بسیج دانشجویی به مجموعه‌های رسانه‌ای استان و کشور جهت همکاری معرفی خواهند شد.
او  تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در نخستین رویداد ملی افق روشن با رویکرد امیدآفرینی برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانید به نشانی www.najmevent.ir/ofogh مراجعه کنید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار