حماس: غزه شکست و تسلیم را نمی‌پذیرد

سخنگوی جنبش حماس با تایید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکید کرد این منطقه شکست و تسلیم را نمی‌پذیرد و به جهاد خود ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در دومین روز متوالی در ماه رمضان را تایید کرد.

او در توئیتی نوشت: نوار غزه برای دومین روز متوالی، در هنگام سحر ماه رمضان هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت. با وجود شدت این حملات و تروریسم رژیم اشغالگر، اما نوار غزه با افتخار ایستاده است، می‌جنگد، صبور است، شکست و تسلیم را نمی‌پذیرد و طبق معمول در یک روز جدید به دنبال زندگی آبرومندانه خود، به همراه همه شهر‌های فلسطین، به جهاد ادامه خواهد داد تا آزادی خود را از اشغالگران بگیرد.

صبح امروز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش اهداف و مواضع جنبش حماس در نوار غزه را هدف قرار داده است.

او مدعی شد ارتش در پاسخ به گلوله‌باران و تیراندازی از غزه به طرف اراضی اشغالی، «برخی اهداف تروریستی سازمان تروریستی حماس در نوار غزه» را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: در این حملات یک مرکز آموزشی، یک مرکز در حال ساخت شلیک موشک‌های ضد هوایی، کارگاه تولید بتن و زیرساخت‌ها برای احداث تونل‌های تهاجمی متعلق به گروه حماس هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار