کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در بوشهر تامین شد/ هر کیلو زولبیا و بامیه ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سهمیه شکر، برنج، روغن و گوشت قرمز استان ویژه ماه مبارک رمضان جذب شده و در حال توزیع در بازار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: شکر، برنج، روغن و گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان تامین شده و حتی هزار تن برنج و شکر نیز به سهمیه قبلی استان اضافه شده است که در حال جذب هستیم و از طریق شبکه توزیع به دست مردم خواهد رسید.

او ادامه داد: شکر به صورت بسته‌های یک کیلوگرمی به قیمت هر بسته ۸۷۰۰ تا ۸۸۰۰ تومان در واحد‌های صنفی عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر افزود: همچنین هزار و۷۰۰تن سهمیه روغن از کارخانه‌های کشور جذب و از طریق شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز معین توزیع خواهد شد.

حسینی بیان کرد: برنج مورد نیاز مردم نیز از طریق فروشگاه‌های منتخب، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و بخشی نیز از طریق مراکز خیریه توزیع می‌شود تا به تنظیم بازار داخلی کمک کند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به توزیع برنج تایلندی و هندی در استان، عنوان کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اختصاص سهمیه گوشت قرمز برای استان، افزود: مرحله اول این سهمیه توزیع شده و مرحله دوم نیز در حال جذب است که به قیمت هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان از طریق فروشگاه‌های منتخب به مردم عرضه می‌شود.

حسینی، قیمت زولبیا و بامیه را نیز هر کیلوگرم ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: شکر مورد نیاز بخش قنادی هم از اداره کل غله و خدمات بازرگانی فارس تامین شده است و در اختیار واحد‌های شیرینی پزی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.