اخبار انتظامی کرمان طی ۲۸ فروردین ماه؛

بیل مکانیکی مشکوک! / گلوگاه مرصاد وآمار بالای کشفیات مواد مخدر

هوشیاری پلیس جیرفت منجر به کشف ۹۰۸ کیلو تریاک از بدنه یک دستگاه بیل مکانیکی که برروی یک دستگاه تریلر در حال انتقال بود، شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران انتظامی جیرفت حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور جیرفت – فاریاب به یک دستگاه تریلر که حامل بیل مکانیکی بود؛ مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از بازرسی تخصصی از خودروها، از بدنه بیل مکانیکی ۹۰۸ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پلیس در حوزه مبارزه با سوداگران مرگ همچون این عملیات از تمام ظرفیت‌های خود بهره گیری و با تمام توان با آن‌ها مقابله می‌کند.

دستگیری سارقان باغات ومزارع در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری سارق باغات و مزارع با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع در مناطق روستایی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:ماموران انتظامی پاسگاه چاه حاجی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده یک متهم را در این رابطه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

او تصریح کرد:متهم در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت اسباب و وسایل کشاورزی از قبیل سم پاش، سیم وکابل، موتور پمپ و ... اعتراف کرده است.

کشف ۱۲ تن انواع مواد مخدر در ایست بازرسی مرصاد

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۲ تن و ۲۶۵ کیلو انواع مواد مخدرطی سال ۱۳۹۹ در ایست و بازرسی مرصاد در سه راهی راین خبر داد.

سرهنگ علی امیری با اشاره به اینکه با اشرافیت بالا، تیزهوشی، پیگیری‌های شبانه روزی و تخصص ماموران، پیچیده‌ترین جاسازی‌ها نیز از دید آنان پنهان نمی‌ماند گفت: در سال ۹۹ مقدار ۱۲ تن و ۲۶۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل ۱۰ تن و ۶۰۱ کیلو تریاک، ۸۷۱ کیلوگرم مرفین، ۱۶۰ کیلو گرم هروئین و ۶۱۵ کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در ایست و بازرسی مرصاد کشف شده است.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه با اشاره به افزایش ۸۱ درصدی کشف مواد مخدر در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ گفت: در این مدت ۲۷۱ خودرو سبک و سنگین توقیف و ۵۴۷ نفر قاچاقچی مواد مخدردستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق کابل برق در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری سارق کابل برق و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شبکه انتقال برق در حومه شهرستان، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی یک متهم را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و مقادیر زیادی کابل برق سرقتی را از مخفیگاهش کشف کردند.

او با اشاره به سابقه دار بودن متهم بیان داشت:وی در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف مواد مخدر دربافت

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۶۱ کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک از یک دستگاه تریلر "هوو" در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۳ شهرستان بافت در محور بافت- رابر و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار