بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۹ فروردین؛

تبریک سیاسیون به مناسبت روز ارتش/ واکنش قالیباف به غنی سازی 60 درصدی اورانیوم در نطنز

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری متنی را به مناسبت روز ارتش در صفحه‌اش بارگذاری کرد:

"ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد میهن‌دوستی، غیرت و شجاعت است

«ارتش فدای ملت» شعار بامسمایی است که نشان از اوج ایثار، از خودگذشتگی و مردمی بودن ارتشی‌های عزیز است. آن‌ها در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور، تکیه‌گاه محکم مردم برای روز‌های مبادا هستند. روز ارتش را به همه کارکنان شجاع، ولایتمدار و مردمی ارتش تبریک عرض می‌کنم. به همه آن‌ها افتخار می‌کنیم و قدردان تلاش‌های‌شان هستیم."

.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی درباره غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در نطنز صفحه خود را به روز رسانی کرد:

" در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دانشمندان جوان و خداباور ایرانی توانستند به محصول اورانیوم با غنای ۶۰ درصد دست یابند. ⁣⁣
⁣⁣
این موفقیت را به مردم شجاع ایران اسلامی تبریک می‌گویم؛ ارادۀ ملت ایران ‎معجزه ‌آفرین است و هر توطئه‌ای را خنثی خواهد کرد. ⁣

اگر قبلا گذشتِ زمان به معنی پابرجا ماندن تحریم‌ها، همزمان با تعطیل ماندن صنعت هسته‌ای بود؛ اکنون گذشتِ زمان، مساوی با پیشرفت صنعت هسته‌ای است. ⁣

گشایش‌ها باید با اهتمام دستگاه دیپلماسی کشور در عمل به رفع کامل تحریم‌ها و حصول منافع واقعی اقتصادی برای ملت ایران منجر شود. "

.

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروی مسلح توئیتی را به مناسبت روز ارتش منتشر کرد:

"ارتش سرافراز و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های پر فراز و نشیب ایران اسلامی و آوردگاه‌های خطیر، فداکارانه و مجاهدانه همچون ستاره‌ای نورانی در سپهر انقلاب اسلامی درخشیده است."

.

مرتضی مرادیان، سفیر ایران در دانمارک به مناسبت روز ارتش، تصویری از حادثه تروریستی سال ٩٧ در اهواز را منتشر کرد:

" یکی از ماندگارترین تصاویر از ارتش ایران که در یادمان خواهد ماند روز ارتش

پ. ن: شهریور٩٧، حمله تروریستی اهواز"

.

سید مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری از بازیکنان تیم پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل الریان قطر نوشت:

" ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

گام دومِ نمایشِ قدرت، شهامت و غیرت را قوی‌تر و استوارتر برداشتیم.

پرسپولیس۳ - ۱ الریان قطر

بچه‌ها خدا قوت
متشکریم"

.

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان درباره رسانه‌ها و پوشش اخبار نوشت:

" قاعده‌ای در بخشی از رسانه‌های ما وجود دارد. اگر آمریکا جولان اشغالی را ضمیمه اسرائیل کند یا پایتخت خود را به بیت المقدس منتقل و ده‌ها همسویی و کمک دیگر به اسرائیل کند در این رسانه‌های دیده نمی‌شود، اما حتی یک خبر ثابت نشده از تشر آمریکا به اسرائیل باشد تیتر یک می‌شود. چرا؟ مصداق با شما 

اگر آمریکا صد‌ها لفاظی و تحریم علیه ما کند باز دیده نمی‌شود، اما اگر یک مقام آمریکایی بگوید فلان حسن در ایران هست تیتر یک می‌شود. رهبری در این باره اینگونه سئوال کردند:"چرا دشمن را بزک می‌کنید" و این داستان ۲۰۰ ساله است"

.

حسن عابدینی، تحلیلگر و کارشناس مسائل بین الملل با انتشار ویدئویی درباره نظر وزیر امور خارجه عراق در  مورد هدف قرار دادن مقر موساد نوشت:

" هوشیار زیباری وزیر خارجه اسبق و عضو ارشد حزب دمکرات کردستان عراق منکر هدف قرار دادن مقر موساد و حتی وجود آن در اقلیم است. دست کم رییس پیشین دفتر موساد در اقلیم را توجیه می‌کرد تا در مصاحبه‌ای مفصل روابط آشکار و پنهان با اربیل و خواهر زاده اش مسعود بارزانی را بر ملا نکند."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار