پر شدن بیش از ۸۷ درصد تخت‌های بیمارستانی بیماران کرونایی در رزن

فرماندار رزن گفت: هم اکنون ۸۷ درصد تخت‌های پیش بینی شده برای بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان پر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا سلامتی، فرماندار رزن در جلسه ستاد پیشگیری کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس این شهرستان با بیان اینکه بیمارستان، ولی عصر رزن ظرفیت ۸۵ تخت فعال دارد که از این میزان هم اکنون ۷۴ نفر بیمار بستری مبتلا به کرونا در این بیمارستان وجود دارد گفت:۲هفته آینده شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا با شرایط بسیار سختی مواجه خواهد بود.

 سلامتی رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان رزن را بالای ۷۵درصد عنوان کرد و افزود: باید برای خروج از پیک چهارم رعایت شیوه نامه‌ها به بالای ۹۵ درصد برسد.

او با قدردانی از اصناف شهرستان رزن مبنی بر بستن واحد‌های صنفی خود اظهارداشت: از امروز نظارت‌های بیشتری بر واحد‌ها صنفی انجام می‌شود و درصورت  رعایت نکردن شیوه نامه ها واحد‌ها صنفی پلمب خواهد شد.

سلامتی ادامه داد: در یک هفته اخیر ۵۶ مورد گشت مشترک، ۴ مورد پلمب و ۴۵ واحد صنفی به علترعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی جریمه شده اند.

دکتر موانه‌ای، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن هم گفت: با توجه به بستری تعداد زیادی بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان رزن متاسفانه در هفته‌های آینده شاهد افزایش موارد فوتی خواهیم بود

او با عنوان اینکه تا چند روز گذشته از هر ۱۰ تست PCR، هشت  مورد مثبت می شد افزود: مهمترین و بهترین واکسن کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

موانه ای خواستار نظارت بیشتر بر واحد‌های صنفی شهرستان رزن شد و گفت: علاوه بر این که واحد‌ها صنفی نباید به افراد بدون ماسک خدمات دهی کنند بانک‌ها هم موظف به رعایت این قانون هستند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.