توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم در شبستر

مدیرکل کمیته امداد شبستر از توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدی قلعه مدیرکل کمیته امداد شبستر گفت: در قالب طرح اطعام مهدوی تا آخر ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار پرس غذای گرم افطاری در آشپزخانه مرکزی کمیته امداد شبستر با رعایت تمامی ضوابط بهداشتی طبخ و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع خواهد شد.

محمدی قلعه گفت: امسال نیز در تلاش هستیم به همت نیرو‌های بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، موسسات خیریه  ‌یکبار دیگر با عزمی مضاعف اطعام نیازمندان را در قالب رزمایش ایران همدل  اطعام مهدوی اجرایی کنیم.

رئیس کمیته امداد شبستر گفت: براساس هدف گذاری صورت گرفته برای ماه مبارک رمضان علاوه بر راه‌اندازی چندین آشپزخانه در سطح شهرستان  شبستر برای پخت غذای گرم مقرر شده است ۶ هزار بسته جیره خشک که ارزش تقریبی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد بین خانواده‌های نیازمند در قالب طرح اطعام مهدوی توزیع  شوند.

او افزود: در طرح اطعام مهدوی انتخاب تعداد، نوع افطاری، محل و منطقه توزیع تماما طبق نیت خیرین خواهد بود و خود خیرین نیز می‌توانند در زمان توزیع حضور یابند.

محمدی قلعه گفت: مردم شریف و خانواده متوفیان که به دلیل شرایط فعلی شیوع کرونا امکان ادای نذورات و احسان خود را ندارند می توانند هزینه آن را برای تهیه و توزیع وعده غذایی بین نیازمندان به کمیته امداد واگذار نمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.