یاسر رضاخواه مطرح کرد؛

کیفیت سرویس اینترنت رایتل، باعث جذب مشترکین شده است

یاسر رضاخواه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از وضعیت کنونی و هدف‌گذاری‌های اپراتور رایتل برای سال آینده خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یاسر رضاخواه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، اعلام کرد: کیفیت سرویس اینترنت رایتل، باعث جذب مشترکین به این اپراتور شده است. رضاخواه از تلاش و پیگیری متخصصان رایتل برای ارتقای سرویس اینترنت خبر داد و گفت: درحال حاضر اینترنت پرسرعت رایتل با مناسب‌ترین تعرفه به مشترکین عرضه می‌شود.

مدیرعامل این اپراتور، حفظ رضایت مشترکین را اولویت نخست شرکت خدمات ارتباطی رایتل، معرفی کرد و گفت: هدفگذاری در رایتل بر مبنای نیاز مشترکین تعریف می‌شود که طرح مکالمه رایگان درون شبکه بر همین اساس پایه‌گذاری شد. طرح مکالمه رایگان در سال گذشته جذب و رضایت مشترکین را به همراه داشت.

این مدیر جوان تاکید کرد: رایتل همچنان در مسیر ارتقای کیفیت سرویس اینترنت و راه‌اندازی تکنولوژی‌های نوین ارتباطی قرار دارد.

رضاخواه با اشاره به ارتقای شبکه ارتباطی رایتل به نسل پنجم، گفت: توسعه شبکه و ارتقای شبکه به نسل پنجم از اهدافی است که رایتل در سال جدید و برای افزایش سهم بازار و رضایت مشترکین دنبال می‌کند.

وی درباره روند توسعه شبکه این اپراتور در نقاط مختلف کشور، اعلام کرد: در حال حاضر شبکه رایتل اغلب نقاط کشور را تحت پوشش دارد و امکان برخورداری از خدمات مکالمه رایگان و اینترنت برای مشترکین رایتل به صورت سراسری و در تمام نقاط استفاده از شبکه تلفن همراه، فراهم شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار