اوپو میان رده جدید خود را معرفی کرد

شرکت اوپو گوشی هوشمند Oppo K۹ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژر سریع ۶۵ واتی را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، مشخصات تلفن هوشمند جدید اوپو K۹ معرفی شد. جدیدترین گوشی سری K، گوشی Oppo K۹ است. در پوستر معرفی، از یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و شارژر ۶۵ وات رونمایی شد. پیش بینی می‌شود که گوشی K۹ بهترین گوشی از سری K باشد.

در پشت تلفن نوشته شده است "09-K Super Performance". اگرچه از یک چیپست خاص نام برده نشده، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که Oppo K۹ ممکن است به چیپست Snapdragon ۸۷۰ یا Dimensity ۱۱۰۰ مجهز شود.

گوشی Oppo K۹ با شارژر شگفت انگیز

گفته می‌شود که این تلفن هوشمند می‌تواند در مدت ۵ دقیقه، برای دو ساعت شارژ شود. هنوز دقیق مشخص نیست، اما احتمالا می‌توانید با شارژ ۵ دقیقه‌ای در تم تاریک، از تلفن برای مدت دو ساعت استفاده کنید.

رونمایی از گوشی جدید اوپو K۹ با دوربین ۶۴ و شارژر ۶۵ وات

پیش از این، گزارش شده بود که اوپو قصد دارد یک جفت هدفون TWS به روز شده را منتشر کند که به Oppo Enco Buds معروف هستند. اوپو ممکن است تصمیم بگیرد Enco Buds و Oppo K۹ را همزمان عرضه کند. شرکت اوپو از تلفن هوشمند K۹ در تاریخ ۶ مه ساعت ۳ بعدازظهر به وقت محلی در چین رونمایی خواهد کرد.

همچنین هفته پیش شرکت اوپو گوشی Reno۵ Z ۵G خود را به سنگاپور ارسال کرد و اکنون این تلفن با نام Oppo A۹۴ ۵G راهی اروپا شده است و توسط چیپست Dimensity ۸۰۰U مدیاتک، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت پایه ۳۵۹ یورو عرضه خواهد شد.

گوشی A۹۴ ۵G یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح + FHD دارد. یک سوراخ پانچی برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دارای اسکنر اثر انگشت است. بخش دوربین توسط یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار یک اسکنر فوق العاده ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای دوربین‌های ماکرو و عریض، تکمیل شده است.


بیشتر بخوانید

رقابت اوپو و شیائومی با کوالکام و مدیاتک در ساخت تراشه 5G


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار